Redigera Go Pro hero 3 enkelt! Hjälp tack!

• Trådstartare Trådstartare RoFi
  • Start datum Start datum
R

RoFi

Guest
Först o främst jag har letat på alla möjliga ställen efter svar på detta, så om någon vet nå länka, så sorry för att jag tog upp detta igen!

Men iaf, va sjukt taggad på att redigera några filmer. Nyss köpt den nya Go pro 3 black edition. Va första dagen jag prova den, och skulle nu sätta mig o redigera filmerna, tidigare har jag filmat med vanlig kamera, och då redigera jag i vanliga Windows Movie maker, vilket e ett program som e så sjukt jävla enkelt för någon som inte är någon datanörd! Plus kostnadsfritt!
Hitta nå om MPEG Streamclip på go pro tråden, o ladda ner det, men jag fatta ej ett skit! av det jag fick upp. Fick ej fram nå redigerings program. Kan vart jag som gjort fel/fel på min dator. Gärna tips om någon vet vad! (Tyckte jag läste nå om att det ej e det ultimata på windows)
Hittat några program men proffs program som kostar!
Finns det nå program som är enkelt och gratis! jag redigerar inte alls ofta då de flesta filmerna bara blir liggandes i datorn, så kräver ej så mkt av det, bara mest kunna klippa bort o lägga till musik.

Tack sam för svar!//Skidåkare ej redigerare! haha

Nyfiken på varför du inte fortsätter med att redigera i Windows Movie Maker om det är det program du känner dig bekväm med?

Mig veterligen är det tunt (läs obefintligt) med bra och gratis redigeringsprogram.

Senast ändrad:
Då det inte funkar att redigera när det e i HD kvalité i windows movie maker. Annars hade jag gjort det.

Ja det e ju HD kvalitén jag vill ha, annars hade jag ju inte kört på det. Men i värsta fall så så får jag väll köra med det då.

What about use the officiella gopro tråden?

Tillbaka
Topp