Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Dags för säsong i Schweiz! Hur införskaffar man rega-kortet på bästa sätt? Fixar man det i samband med liftkortet eller hur fungerar det? Är det någon skillnad på carte d'neige och rega förutom att det ena gäller i Frankrike och det andra i Scweiz?
/Erik
Carte neige gäller i hela världen. Såvitt jag förstått det gör även Rega det (på mitt kort står det ett internationellt nödtele-nummer och massa landskoder så jag antar att det därför gäller lite överallt). Om du ska säsonga i Schweiz verkar Rega mest lämpligt men båda lär funka.
funkar Rega likadant som Carte Neige om man är i Cham?! Alltså kan man köpa Rega istället för Carte Neige om man ska vara i Frankrike, alt tvärtom, Carte Neige om man ska vara i Suisse?
Regas tjänster för folk som befinner sig utanför Schweiz begränsas till medicinsk rådgivning, kontaker med lokal sjukvård samt hemtransport med ambulansplan.
Regas helikoptertjänster begränsas till inom Schweiz.