J
jumpjump
Guest
Rehabilitera knä på egen hand
Ska göra ett projektarbete om att rehabilitera mitt eget knä ( på egen hand ), nu undrar jag om någon annan gjort detsamma.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ett forum är väl till för att just ställa frågor så det är väl en ypperlig anledning att göra ett konto på freeride, inget konstigt med det?Jibberisch sa:Blev du medlem här bara för att ställa den frågan?
Möjligt, men om jag tagit mej tiden att regga ett konto så hade jag nog ställt en fråga som inte kan besvaras med ett "ja". Jag skulle möjligen, preciserat mej en smula. Men trådskaparen kanske tänkt sej någon form av diskussion i tråden. I såfall ber jag ödmjukast om ursäkt. Men, många av dessa projektarbetesförfrågningar andas "Snälla gör det åt mej" -vibbar. Kanske stör jag mej på det för att när jag gör projekt -"arbeten" nu för tiden så är det alltid nån jävla budget med i bilden, det finns inga håltimmar och/eller "kompletteringar". Vad är det för jäääävla ansvar jag ska ta?jeppenator sa:ett forum är väl till för att just ställa frågor så det är väl en ypperlig anledning att göra ett konto på freeride, inget konstigt med det?Jibberisch sa:Blev du medlem här bara för att ställa den frågan?
jag hade sönder knät för några år sedan och rehabiliterade med sjukgymnast i 2 månader typ, sedan körde jag resten själv. funkade bra men önskar i efterhand att jag skulle kört mera sjukgymnast då jag är för dålig på att ta tag i rehab på egen hand.
Det är ju så sjukgymnaster arbetar. Träna måste man alltid göra själv.jumpjump sa:Har folk i ryggen som vet som jag kan rådfråga om jag behöver.
Det är kanske du som skulle läsa lite noggrannare?jumpjump sa:jag vet väl mycket väl va ja har för skada, men inget jag tänkt delge några jag inte känner. Det är mitt privata problem, frågan handlar endast om någon rehabiliterat sig själv före mig. Så du och andra som inte har något viktigt att säga kan vara tysta istället. Läs om frågan och fundera på vad det är jag frågar om.
Jaha. Då har du alltså genomgått en normal rehabilitering. Råd från någon kunnig och sedan träning på egen hand.jumpjump sa:Vill först bara säga skönt att alla dessa som inget vättigt säga har trillat ut ifrån denna fråga. Sen tacka alla som svarar och ger mig lite små tips på vägen. Kan säga att jag har cred i ryggen när jag så vill och behöver. Denna person är ingen sjukgymnast men är nog mer kunnig än så.
Hade du tydliggjort att det inte alls var på egen hand utan med råd från expertis så hade du i a f sluppit några av de oönskade kommentarerna.jumpjump sa:projektarbete om att rehabilitera mitt eget knä ( på egen hand )
Iller: Precis så är det.Iller sa:Det är ju så sjukgymnaster arbetar. Träna måste man alltid göra själv.
Jag ansluter mig till protesterna.
Att ens föreslå att man skall rehabilitera sig \\\"på egen hand\\\" är totalt idiotiskt.
Att du sedan inte bryr dig om vilken typ av skada man skall ha rehabiliterat tyder på att du faktiskt inte har någon som helst kunskap om skador.
Jag hoppas verkligen att du inte får någon annan att göra något lika dumt.