Reise alene/ensam til Canada/alpene

Pop-fiske

Ny medlem
Hei!!

Blir 18 år den 15.mai. Har 1,5 år igjen på skole, før jeg skal reise til Canada eller alpene. Problemet er at jeg ikke har noen å reise med. Dom som jeg har brukt å stått på ski med, har flyttet til en annen plass for å studere(alle er eldre enn meg).

Hvordan vil det være å reise ensam til Canada eller Alpene? Blir man fort kjent med folk? Er det mulig å finne bumkompisar her på freeride.se? Ser at mange leter etter boende.. Om jeg eventuelt skulle få boende med noen her på freeride.se, vil vi også da stå på ski i sammen?

Har hatt det her som en drøm i 6 år nu, så begynner allerede no og smått planlegger hvordan jeg skal få det til :)

Håper alle skjønner norsken/svorsken min!!

Jag drog själv till Kanada i november. Det bästa jag gjort, having the time of my life! Bokade en vecka på hostel, träffade ett gäng sköna lirare och hittade några som hade en säng över i deras lägenhet. Många gör som jag gjorde vilket gör att det är lätt att hitta skönt folk! Alla är ju där av samma anledning, hitta grym snö och goa polare.
Tycker definitivt du ska dra om du har möjlighet! Kanada är ett fantastiskt land!

Lycka till
Sofia

Tillbaka
Topp