Rekommenderat pris?

snowstar1

Ny medlem
Rekommenderat pris?

Jag har dessa skidor som jag skall sälja och jag vet inte riktigt vad de kan vara värda.

BLACK DIAMOND (Anti Friction Device) skida 175 cm, är min mans gamla skidor, som jag nu behöver bli av med. De har några år på nacken, dock vet jag inte hur många då han är avliden och jag inte kan fråga honom.

Någon som kan hjälpa mig att föreslå ett pris?

Rekommenderat pris?
De där är tyvärr inte värda många kronor, här på freeride skulle du nog inte ens få frakten betalad för dom gissar jag. Blocket, tidningsannonser eller loppis är nog din bästa chans.

Rekommenderat pris?
Nej jag förstår att de inte är värda många kronor och jag har inte förväntat mig att någon här på Freeride vill ha dem (!), men jag tänkte mig att få ett råd.

Rekommenderat pris?
snowstar1 sa:
Nej jag förstår att de inte är värda många kronor och jag har inte förväntat mig att någon här på Freeride vill ha dem (!), men jag tänkte mig att få ett råd.
Kan væl kanske tænkas att du kan få 1000kr før dem på blocket.

Rekommenderat pris?
Utter sa:
De där är tyvärr inte värda många kronor, här på freeride skulle du nog inte ens få frakten betalad för dom gissar jag.
LOL

Barnskidorna får du utan problem 400kr/st om dom är i bra skick.

Din mans skidor borde du också få ett par hundra för eftersom det sitter en turbindning på dom... kanske 400?

Rekommenderat pris?
De ser fräscha ut men måste vara omkring 10 år gamla, eller? En tusenlapp är dock inte orealistiskt om de inte har några skador.

/MM

Rekommenderat pris?
felix sa:
Utter sa:
De där är tyvärr inte värda många kronor, här på freeride skulle du nog inte ens få frakten betalad för dom gissar jag.
LOL

Barnskidorna får du utan problem 400kr/st om dom är i bra skick.

Din mans skidor borde du också få ett par hundra för eftersom det sitter en turbindning på dom... kanske 400?
Nu frågar hon ju visserligen om turskidorna, inte barnskidorna.

Tillbaka
Topp