relaease party i gbg?

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
relaease party i gbg?
nån som vet om det kommer att bli ett release party för rising i gbg och kanske även visning av filmen issåfall när?

relaease party i gbg?
25 års gräns i år... På trädgården iaf...

Så dom slipper alla "småglin"

Hasse

Ooopss glöm inte ironin i detta...

Hehehe

relaease party i gbg?
Heelveete :/ 18 årsgräns i hela landet och
biljetterna vet dom inte vad dom kommer att
kosta, och det kommer finnas runt 100 biljetter.
Så ligg i ni som har åldern inne !
/Källa: Stadium "Sergelgatan", John.

/Hat så skoj !

relaease party i gbg?
men jag var där förra året då fick man va under 18 om man tog me en förälder eller en över 30 typ :S

relaease party i gbg?
Det är lite roligt, eller ja roligt vet jag inte men iallafall..
Alla stora svenska filmer har release partyn, men inte på någon ort i norra sverige där det faktiskt åks bra mkt skidor/bräda.. Det tycker jag är riktigt konstigt.. fast å andra sidan, ingen annan i sverige verkar vilja veta av oss norrlänningar så varför ska filmbolagen det..

relaease party i gbg?
kommer finnas runt 100 biljetter? med tanke på att stället är tokstort och tar in typ 2000 pers så tvekar jag på det. Gick fan vilse där inne förra året, kan iofs haft att göra med andra saker också...

relaease party i gbg?
NEEEJ! 18 årsgräns! men kommer rising visas på nån biograf i göteborg det verkar ju nästan så om man kollar på hemsidan! men varför åldergräns!!? jag är ju itne därför för att supa!

relaease party i gbg?
men jag har en kompis som ska gå på releasen i sthml och han är 13 och har fått biljett av nån som jobbar där ! kan dom inte skita i spriten då! :D anars fårman väll gå ditt med en lång kappa och styltor eller nåt !

relaease party i gbg?
vad är det för mening med att visa en helt ny film om folk inne på releasepartyt super så mkt att de inte kommer att komma ihåg hur filmen var ändå?

relaease party i gbg?
Skita i spriten?, fan de flesta som är där inne har ju för fan hunnit däcka 2 ggr innan filmen ens har kommit igång. Fint som fan, en jävla röj!

relaease party i gbg?
va där förra året och i gbg! va ett jävla röj må jag säga.. va 18 års gräns där då.. så jag hoppas på att det är det nu med.. eftersom jag sitter inne på 4 biljetter.. :)

relaease party i gbg?
MEN herregud jag vill bara se filmen och träffa andra skidåkare (som är en bristvara i gbg)

relaease party i gbg?
förressten för att vara lite offtopic .. ni som bor i gbg har ni sätt t12s skidreklam på spårvagnarna har hört att dom ska ta in 35 modeller i olika storlekar alla är twintip eler feta!

relaease party i gbg?
förretsen thun87 hur kunde du komma in på förra året om det va 18årsgräns?

relaease party i gbg?
hehehe man har ju resurser.. ;) nää en i familjen e polare med johan fahlström så det löste sig.. ;) angående rean på t12 så va jag där igår och köpte sista k2 - public enemy.. men ett par jävligt schyssta bindningar.. allt för 4000:- dom hade bara lite granna kvar.. men så att det låg några par mojo från förra året kvar och seth pistol... kostade runt 5000 med bindning...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp