renrasig parkåkare....MOJO 80

• Trådstartare Trådstartare Pussss
  • Start datum Start datum
P

Pussss

Guest
tjaa! jag är en renrasig parkåkare och är ca 186cm lång och är ute efter ett par head mojo 80.... men vart får jag tag i dom? det finns inga butiker i sverige som har dom.. fick reda på det idag, så jag måste bäställa ett par!!! så kan ni någon bra hemsida så får ni gärna tipsa!!!

Har för mig att jag har sett dom på Stadium , eller så var det MOJO 70.. Och dom bör finnas i Sverige, inte minst i STHLM eller Åre..

stoffe_BigAir sa:
tjaa! jag är en renrasig parkåkare och är ca 186cm lång och är ute efter ett par head mojo 80.... men vart får jag tag i dom? det finns inga butiker i sverige som har dom.. fick reda på det idag, så jag måste bäställa ett par!!! så kan ni någon bra hemsida så får ni gärna tipsa!!!
på kärnansport i östersund är ja säker på att dom finns.

Dom Finns På Stadium I Örebro.. På Flera Stycken Oxå Så De Förvånar Mig Om De Inte Finns I Övriga Sverige ? ?

har sett dom i sverige närmare bestämt i våras då jag åkte några åk med ett par, sen har jag sett dom på stadium också finns i sverige.

stoffe du verkar inte ha kollat upp speciellt bra hur det är med om dom finns eller inte finns!

finns på www.alpinbutik.com som även har hyggliga priser

på alla staduim butiker i hela sverige är det dött med mojo 80:/...men dom har jue på the import company, elr är dom osreiösa??

HampZorr sa:
jag har head mojo 70
Och vad hjälper det?

Förresten tror jag dom heter Head mad_trix nu, fast kan vara Juniorskidan mojo 70 dom döpt tillbaka till det.
Stadium brukar sälja Head, och alpina affärer.
Kanske endel Intersport också..

BigAir sa:
HampZorr sa:
jag har head mojo 70
Och vad hjälper det?

Förresten tror jag dom heter Head mad_trix nu, fast kan vara Juniorskidan mojo 70 dom döpt tillbaka till det.
Stadium brukar sälja Head, och alpina affärer.
Kanske endel Intersport också..
hehe, tagga ner bigair. kolla in killens sida, han är 13 och har nya skidor så han är lycklig och måste skryta lite.

De finns på skistore.se. Har just fått hem mina egna mojo 80 därifrån. Snabb leverans var det också. Fick hem dom på 2 dagar.

Tillbaka
Topp