Rensa inaktiva konton.

gurring

Medlem
Rensa inaktiva konton.
Vore det inte idé att se över freerides medlemmar. Vissa som man tittar in på har inte varit inloggade på år o dar... Känns rätt onödigt att ha dessa konton kvar. Eller?

Rensa inaktiva konton.
Känns ännu mer onödigt att ta bort dom och lägga ner massa onödig tid på det...

Rensa inaktiva konton.
jag tycker man ska ta bort dom riktigt gamla för det finns fett bra namn. t.ex: jibber, oscar, ja ni fattar. vore fett najs att heta jibber :)

Rensa inaktiva konton.
Sen så om man tar bort profiler kan man ta bort loggar vilket borde snabba servern lite och göra sidan en gnutta snabbare. Kanon idé!

Rensa inaktiva konton.
jag tycker också man ska ta bort dom, vet inte varför men det känns som att de skulle varit bättre på nåt sett.
de finns ju massor av folk som inte varit online sen 1999, dom kan väl lika gärna göra ett nytt konton om dom återkommer 10 år senare..
plus de där att servern blir snabbare.
!

Rensa inaktiva konton.
Abredal sa:
Sen så om man tar bort profiler kan man ta bort loggar vilket borde snabba servern lite och göra sidan en gnutta snabbare. Kanon idé!
Varför skulle servern bli snabbare om man tar bort loggar ? Det är ju inte så att servern traverserar igenom alla loggar hela tiden, dom ligger ju bara där, webservern använder dom inte till nått. Däremot kanske man skulle märka en minimal skillnad om man slog av alla loggar, men jag tror inte det.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp