Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
smält ner belag o sen valla skidorna. en belagstav kostar 15 kronor o räckertill typ 50 rediga repor. vanlig valla kostar 60-100 kr o finns i många olika temperaturer.
får du inte till de me belagstav (de måste bli tätt) så lämna in den så du får den ordentligt fixad. kostar lite men om du e osäker på hur du ska göra blir de nog bäst så.
Ok vad kan det kosta då? 200-400 är ju okej men kan det kosta mer kanske?
Ska in och kolla imorgon var jag kan fixa det och hur mycket det kostar men om ni vet något ca pris!
Jag lekte lite offpist i Chamonix förra året och fixade en repa ner till stålkärnan i mina skidor. Om jag minns rätt kostade det 20 Euro att fixa i en skidshop. Kanske lite dyrare här hemma, vem vet?
Okej men jag uttryckte mig fel, det är ett hack i brädan. Repor har jag ju men råkade få ett stort hack i brädan.. väldigt djupt men det går att fixa påstår ni?
asso ... går skadan genom belaget måste du använda belagsstång! ..däremot om de bara e mindre repo så räcker de me valla.
o igen ... e du osäker så ta ner brädan till shopen så får dom kolla på den o ge dej råd!