Oskar olsson
Medlem
resa fran chamonix
hej!
jag vill aka hem fran chamonix runt den 5:e januari. om ni har en plats sa hor av er. har korkort och betalar for omkostnader.
oskar
jag vill aka hem fran chamonix runt den 5:e januari. om ni har en plats sa hor av er. har korkort och betalar for omkostnader.
oskar