Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och det kan man inte när man har åkt buss upp ;D ?landenkungen sa:Billigt vet jag inte, men tåg funkar skitbra, åker så att man är framme på morgonen och kan utvilad dra på sig skidutrustningen och utnyttja maximal skidtid, det är det värt =)
okej, men det går inte att boka än. för tidigt på året tydligen.OskarJ sa:Åk tåg till stockholm sen tror jag skistar annordnar bussar till åre som stannar i alla byarna.. Har jag för mig men titta på www.skistar.se
jag menade 250 krglindstrom sa:man kan få tåg jäte billigt vi fick biljetter för 25o spänn
utvilad?! det går ju fan inte o sova på de där jävla tåget :Plandenkungen sa:Billigt vet jag inte, men tåg funkar skitbra, åker så att man är framme på morgonen och kan utvilad dra på sig skidutrustningen och utnyttja maximal skidtid, det är det värt =)
vad jag har förstått så räcker det med om man är 16 år, för i bokningen så räknas man då som vuxen.hellbergarn sa:Hur gamla är ni? Får man boka skistar/åre om man är under typ 18/20?
Finns ju sovvagn på natttågen till åre... fast vanlig stol kostar runt 400kr enkel resa så runt 800kr om man vill sitta.. annars runt 1000-1200kr tor med sovvagn..Stenman sa:utvilad?! det går ju fan inte o sova på de där jävla tåget :Plandenkungen sa:Billigt vet jag inte, men tåg funkar skitbra, åker så att man är framme på morgonen och kan utvilad dra på sig skidutrustningen och utnyttja maximal skidtid, det är det värt =)
åkte ni med sj? för de biljetter jag hittar kostar typ 1000 t.o.r.glindstrom sa:man kan få tåg jäte billigt vi fick biljetter för 25o spänn
Förmodligen inte Drama eftersom denna tråd är från 2006.Drama sa:Det kanske är en aning överoptimistiskt ,men! Vi är 6 personer som på ett eller annat sätt åker till Åre söndag vecka 9 (7 mars). Skulle du mot förmodan ha 6 platser över i din bil/buss/plan/etc. så får du jätte gärna höra av dig till mig!