Resekompis till Alperna

Hjalle83

Medlem
Resekompis till Alperna
Hej hej.
Jag är en kille som jobbat hela hösten men nu är sugen på att sticka ner till alperna lite längre. Jag letar därför efter någon som är i liknande situation och kan tänka sig att åka i slutet av januari.
Som det ser ut nu har jag lite kontakt i St.Anton men kan även tänka mig andra orter.
Om någon låter lockad så får ni gärna skriva några rader...
Är det någon som har något boende eller har en ledig plats i bilen så får även ni gärna höra av er!
/Martin

Resekompis till Alperna
Tjaa!
Jag tänker ta mig ner till St. Anton runt den 15 februari på ett litet hälsa på/våldgästnings mission för ett par veckor bara. Men, jag är i stort behov av resepolare samt en plats i en bil dit ner :) Jag har kikat lite efter tåg, buss och flygförbindelser, men inte hittat så mycket, några tips?

Peace.
-Anna.

Resekompis till Alperna
Hej!

Vi åker till St Anton till helgen, men kan vänta ett par dagar om det behövs. Det finns plats i bilen om du kan ta dig till Lund/Malmö.

Hör av dig på 070-7711315 om det är intressant.

mvh
Johan

Resekompis till Alperna
Hej Martin. Har en plats över i en lägenhet Val Thorens. Vi har lägenheten med utsökt vy precis bredvid liftsystemet till 4 april. Har tillgång till bil där nere så man kan handla billig mat i köpcenter runt omkring.
Går enkelt att ta sig från Lyon till V.T. Till Lyon åker du med snowflake från sverige för 595kr. Billigt och bra. Hör gärna av dig
jack 0703093611

Resekompis till Alperna
Hej Martin!
Jag ska också ner till St. Anton i slutat av januari å skulle tycka de vore hur kul som helst om vi kunde åka ihop. Jag har hört att på omvägar att du e en skitbra resekompis. *ler*
Men vi kanske kan höras på telefon...
Kraaam ifrån Johanna Larsson

Resekompis till Alperna
Tjena
Jag ska åka i början av nästa vecka tisdag antagligen eller nått sånt hade tänkt att ta en flygbiljett ner men vill ju ha det så billigt som möjligt. Jag har dock inget boende än så fall nån vet nått?

Tillbaka
Topp