Resesällskap till alperna i februari/mars

zeeli

Ny medlem
Hej

Jag är en 25årig tjej från Göteborg som vill dra iväg till alperna en vecka eller två nån gång i februari/mars 2011. Tyvärr har alla jag planerat med nu dragit sig ur så nu letar jag efter en eller flera personer att åka med. Jag är väldigt öppen för förslag vad gäller resmål och tid, bara måste få komma iväg och åka lite =).

Så hör av er om ni har en plats eller letar resekompisar!

Hej,

Letar med resesällskap/ boende men då helst för 3-4 veckor. Är sugen på att lära mig åka offpist ordentligt.

Är en 26 årig kille från Götet.

Jag åker gärna också offpist, har bara testat vid några tillfällen. Har dock svårt att komma iväg mer än en vecka tyvärr, hade gärna dragit iväg hela säsongen =). Kikar just nu på att resa med ucpa.

Har du kollat boende hos säsongare annars? Verkar finns rätt mycket folk som har sovplatser över under längre perioder.

Ledig 6 veckor så tænkte ta chansen :) Har sneglat på UCPA med, verkar va va nice om man ska åka sjælv.

Lagt en tråd om att jag søker boende, hoppas att man får napp :)

@ Ternstrom
Hittat nåt? Jag är en 26-årig tjej från Uppsala som är sugen på att dra iväg 4-6 veckor från mitten av mars och framåt, tips?

Tja

Vi är 3 st som ska dra ner till Bad Gastein v 11. Vi ska vara där en vecka, du är välkommen och häng på.

Hej.

25årig kille som är inne på samma som er, har 4v ledigt att ta ut innan april.
Om nån får för sig att dra ihop nått släng gärna iväg ett pm här eller maila mig på gustav.hjort@vimab.se.

/gurra

Tjaba!

Har säsongat tidigare och nu börjar abstinensen tillta. Sitter i samma sits som gurragjort och Ternstrom, har 6 v semester som gärna spenderas på skidåkning. Är dock väldigt sugen på Nordamerika. Men alperna är inte fy skam de heller, så länge de finns lössnö :)

Skicka iväg ett pm om ni känner fört!

@ ArneT & gurrahjort

Jag ska dra till Revelstoke, har køpt flygbilljet och fixat boende från 24 feb till 24 mars, bara att haka på, dem verkar få en grym vinter.

Jag och en kompis var i lite samma situation, och UCPA påstås ju vara ett sätt att träffa nytt folk. Så v9 till flaine blir det och jag räknar ner dagarna och följer väderprognoserna med hopp om nederbörd.

Tillbaka
Topp