Reskompis (1v)

boke

Medlem
Reskompis (1v)
Hej
Jag är sugen på en vecka eller två med brädan i alperna men det verkar svårt att samordna med mina kompisar (pengar och tid...)

Någon som känner igen sig?

Jag åker gärna med UCPA. Jag gillar deras koncept med skidguide osv. Kan verka dyrt vid första anblicken men med tanke på vad som ingår är det tokbilligt.

Fast jag är öppen för andra alternativ också, tex har jag sneglat lite på canada.

Reskompis (1v)
Ucpa är jävligt bra! Jag har samma problem, langley har en plats kvar på bussen som jag tänkte ta 3:e december, om du tar flyg så skulle det kosta 3700, då ingår frukost + 6 middagar samt liftkort i 7 dagar då slipper vi tillägget på 1400 för att man bokar dubbelrum själv. Det är billigare än med UCpa, och jag hittar bra i Val.. Sen är det taskigt med snö.

Det kommer lite i veckan såg jag.. jag åker skidor. Maila om du är intresserad petteri@koste.se

Reskompis (1v)
Synd, ähh det är ändå för lite snö, det går fler tåg.. Jag tror det får bli Hemavan under nyår istället ..

Fult av Langley att ha annons ute på bussresa för 2700 och sen kostar det 4200:- de har ju inte ens 2 platser på bussen... Swein som man gade sagt i westfalen.

Men det hade varit billigt! Kul med ett svar på svaret iaf.

Jag har åkt med langley, och det var pinsamt. Deras tjänstebil i Val thorens, skulle behöva skrotas. Läckte in avgasar så att jag höll på att spy, samt hade knappt fungerande vindrutetorkare.. Och guiderna är så jävla glada att de har jobbet så de vågar inte klaga...

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp