Reskompis till St Anton

Puhder

Ny medlem
Reskompis till St Anton
Jag tänkte åka ner den 26:te eller 27:de november och undrar om någon annan tänkte åka ner då,isåfall skulle vi kanske kunna sällskapa ner, det är ju alltid trevligare med sällskap! Jag tänkte åka tåg ner då jag tror att det blir rätt mycket saker som man kommer ta med sig ner. Hör av dig/er så fort som möjligt om ni är intresserade. Mvh Martin

Reskompis till St Anton
Tjenare!

Jag heter Thomas Tullhög och skall göra min andra säsong i år. Tyvärr så fick mitt resesällskap förhinder och måste vänta till en bit in i dec. Jag hade tänkt åka runt den 26 - 27 nov med tåg från Köpenhamn till St: Anton och det kan nog bli väldigt segt att göra den resan själv......

Du kan väl höra av dig så att vi kan boka in oss på samma tåg.

Det går dagligen från Köpenhamn ca 15.24 (nånting sånt ialla fall)

Ha´re gött

Thomas

Reskompis till St Anton
Jag och en kompis har tänkt bo i St Anton under de två första veckorna i januari. Har du något boende att splitta eller några bra tips på billiga ställen?

Reskompis till St Anton
Hejsan. jag skulle egentligen åka till Alagna, men set sprack av olika anlsednignar fick tänka om och ahr i all hast fixat lägenhet i St Anton. Problemet är att jag har inte tillträde förräns den tredje januari och jag har heller ingen resa. Du kanske kan ge mig värdefulla tips vad beträffar både resa och mboende. Hör gärna av dig på tfn:0709 52 90 50. MVH/Maxi.

Reskompis till St Anton
Om nån av er är ensam o har lust o vänta tills den 4 jan att åka kan ja ha ett erbjudande.. Ja ska nämligen dra ner med bil till Österrike då, o har en ledig plats kvar!! Vi åker till Ischgl, men d ligger ju i närheten av St Anton, så en liten avkrok dit kan vara möjlig.. Men snabba på!! Först till kvarn gäller.. =)

God Jul på er alla!!! /// Simon

Tillbaka
Topp