Revelstoke - söker en person till lägenhet!

jollsol

Ny medlem
Hej vi är tre grabbar på 19-20 år som ska dra till revelstoke i vinter och vi söker en till som kan bo med oss, vi har bokat på alpine inn från första december till sista mars! vid intresse elr frågor skriv här bara :)

också intresserad, gräver ni från sparpengarna eller har ni tänkt jobba med?:)

OBS vi har inte bokat mars än, för vi vet inte om vi ska stanna i 3 elr 4 månader! :)

jollsol sa:
OBS vi har inte bokat mars än, för vi vet inte om vi ska stanna i 3 elr 4 månader! :)
okej, vad blir boendet per person i månaden?

Om man väl tar sig dit skulle jag vilja uppdatera utrustningen så dit går ju lite cash också:) Men jag tror nog att jag skulle kunna klara 3 månader på sparpengarna:)

dsu sa:
jollsol sa:
okej, vad blir boendet per person i månaden?

Om man väl tar sig dit skulle jag vilja uppdatera utrustningen så dit går ju lite cash också:) Men jag tror nog att jag skulle kunna klara 3 månader på sparpengarna:)
det kommer att kosta ca 4000/månad och person

Trevligt att se! vi är tre stycken som bor där i samma sorts boende under perioden november-december sen flyttar vi till ett annat boende för resten av säsongen.

Lånar tråden för den som skulle vilja ha boende redan i november så kan man höra av sig till mig i pm, samma priser och information som jollsol gett gäller även för mig.

riktigt riktigt sugen på att få komma iväg nu, ses i Revelstoke
@jollsol =)!

jarlof sa:
Trevligt att se! vi är tre stycken som bor där i samma sorts boende under perioden november-december sen flyttar vi till ett annat boende för resten av säsongen.

Lånar tråden för den som skulle vilja ha boende redan i november så kan man höra av sig till mig i pm, samma priser och information som jollsol gett gäller även för mig.

riktigt riktigt sugen på att få komma iväg nu, ses i Revelstoke
@jollsol =)!
Om vi gör! Längtar så till mycket snö å bra åkning :)

Tillbaka
Topp