Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nej vi ska inte jobba någonting!dsu sa:också intresserad, gräver ni från sparpengarna eller har ni tänkt jobba med?![]()
okej, vad blir boendet per person i månaden?jollsol sa:OBS vi har inte bokat mars än, för vi vet inte om vi ska stanna i 3 elr 4 månader!![]()
det kommer att kosta ca 4000/månad och persondsu sa:okej, vad blir boendet per person i månaden?jollsol sa:OBS vi har inte bokat mars än, för vi vet inte om vi ska stanna i 3 elr 4 månader!![]()
Om man väl tar sig dit skulle jag vilja uppdatera utrustningen så dit går ju lite cash ocksåMen jag tror nog att jag skulle kunna klara 3 månader på sparpengarna
![]()
Om vi gör! Längtar så till mycket snö å bra åkningjarlof sa:Trevligt att se! vi är tre stycken som bor där i samma sorts boende under perioden november-december sen flyttar vi till ett annat boende för resten av säsongen.
Lånar tråden för den som skulle vilja ha boende redan i november så kan man höra av sig till mig i pm, samma priser och information som jollsol gett gäller även för mig.
riktigt riktigt sugen på att få komma iväg nu, ses i Revelstoke
@jollsol =)!