DH2 är sjukt bra enligt mig, jag har 2009's 155cm DFC variant. Går att flexa och leka med i låga hastigheter samtidigt som den går som ett lok i höga hastigheter när det är hårt. Se till att få ett ordentigt vaxjobb i flera omgångar efter du köpt den dock. Snustorr från fabrik.
Mvh
Peter