Ride dh 2

Valentinn

Ny medlem
Ride dh 2
Nån som testat denna bräda ? Bra / dålig ? O var kan man få tag på den ?
Och rides wedgie binningar e det nått o ha lr sjukt obekvämt Att köra med ?
 
Ride dh 2
DH2 är sjukt bra enligt mig, jag har 2009's 155cm DFC variant. Går att flexa och leka med i låga hastigheter samtidigt som den går som ett lok i höga hastigheter när det är hårt. Se till att få ett ordentigt vaxjobb i flera omgångar efter du köpt den dock. Snustorr från fabrik.

Mvh
Peter
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp