Ja det är sant! kan ju va rare att få sprittillståndet indraget för att ngn är underårig. men lagen i schweiz säger att åldern för sprit är 18 men för vin och öl 16. så de är oklart som fanfelix sa:kanske har något med att dem verkar ha en bar i direkt anslutning till hotellet...
fick ni inte fylla i ålder när ni bokade? tror inte dem kommer neka en pers i dörren.
har bokat ett betongbunker rum ja! men tanken va vell både ochkarljonas sa:ska ni gå ut på krogen eller ska ni bo på hotellet/hostelet/bunkern?
okej låter ju bra! stod heller inget om åldersgräns i villkoren, bara vid prislistan och det är ju inte direkt bindande! nu har man något att h8a på om de skulle va prob.karljonas sa:det ska nog inte vara några problem så länge rummet står på någon som är över 18. riders palace är det bra drag på när det är event. konsert eller dyl.
stenkast därifrån finns ett ställe som heter indy. där är det, nästan, alltid bra drag. oftast inget inträde heller. och skulle dom kolla leg där också så finns det fler alternativ. inga problem. jag har inte varit med om leg koll och jag är fjunigast i laax.
vi kommer första mars! haha ja det blir nog ett jävla drag!:D hur länge är du där?AFTERBANG sa:när ska ni dit? ska dit själv nu på söndag! vore jävligt drag om mer svenskar förgyllde stämningen på riderspalace, speciellt när jag som är 18 åker med gammelfar på 50 bast! haah