riksgränsen 2015

mike4

Ny medlem
riksgränsen 2015
Tjena ska göra min första säsong på riksgränsen. någon mer än jag som ska dit och jobba eller blir jag själv i backen? :D

riksgränsen 2015
Tjabba!
Jag har absolut inget bokat men undrar mest hur läget är där uppe?? Skönt folk? Finns det chans att fixa jobb och boende nu?
// Clara

riksgränsen 2015
Semihijackar tråden lite. Ska upp till gränsen om några veckor och tänkte kolla om någon har beställt öl från systembolaget till Coop (deras ombud)? Måste man beställa på plats eller går det att ringa några veckor innan och lägga en beställning som är på plats när man kommer upp? Kostar det något i frakt? (hittar inget om det på systemets hemsida)

Vore gött att behöva släpa så lite som möjligt på tåget från Göteborg.

riksgränsen 2015
Halloj alla snösuktare!

Jag och en vän kommer till Riksgränsen den 16e- 20e april, och vi är i behov av någonstans att slagga dessa nätter. Både hotellet och STF vandrarhemmet är dyrt och inget vi direkt har råd med. Vi åker till Riksgränsen för att åka skidor, och kommer i princip bara behöva tak över huvudet.

Så vill nån hysa in dessa två töser (fyra nätter) på en soffa eller ett golv så skriv gärna här :)
Vi betalar gärna en summa för detta och kan ta med egna luftmadrasser. Trevligt sällskap utlovas, både på berget och på afterski! Vi är gamla säsongare (Hemsedal) som numera pluggar, men vi känner att skidabstinensen börjar göra sig påmind...

Må gott! Hälsningar Louise R

Tillbaka
Topp