Riktiga bilder på Wisdom Black/Blue iridium!

Kung_Petter

Ny medlem
Tjenna

Letar efter lite riktiga bilder som ni själv tagit på oakleys black- och blue iridium linserna til deras wisdoms googles. Vill nämligen vara säker på om de är helt spegel eller hur mycket spegel det är. Länka gärna bild på just din a goggles! Annars får du gärna skriva vad du tycker om de linserna.

Mvh Petter

Senast ändrad:
black_blue_irid.jpg

Det här är en riktig bild och linsen är blue iridium

Enda problemet är att de inte är mina.

Antagligen är det lika mycket spegel på de som det är på bilden.

Annars kan du kolla på oakleys hemsida hur många procent genomskinliga de är. Sedan kan du jämföra med en annan lins som du sett i butiken som har likvärdigt många procent.

det är mycket spegel. kolla på www.getboards.com där finns det iaf en riktig bild på clear med black iridium

Okej, det är nämligen detta jag undrar. Jag har sett andra bilder där blue iri linsen som syns ovan är helblå och där man inte ser igenom den överhuvudtaget. Men på denna bilden är den ju typ rosa, lila och röd. Blir väldigt komfunderad och om den ser ut som på bilden ovan i verkligheten så är jag nämligen inte alls intresserad av den linsen :S

Ingen som har ett par wisdoms med blu eller black iridium och kan bidra med lite egna bilder på just sina egna bågar?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp