Ripcurl girls tour 2008

tittti540

Ny medlem
Ripcurl girls tour 2008
hey girliisar ja hörde alldeles nyss att de skulllle va sån ripcurl girlstour i kungsberget nästa helg..
och eftresom ja inte hittade info nån stans (!) så tänkte ja fråga här. hehe

är de nån som vet nått överhuvud taget om de här?
nån som ska dit?
nån som va där förra året /- va de soft??
osv.

byeeee mvh JAAAAAAAAAAAAg

Ripcurl girls tour 2008
det ska vara där! Zaki kommer å spelar musik och bjuder på dricka med suggan

sen kommer de vara ett i Wäsa också..
vad jag hört om förra året så verkade de grymt roligt.. så tycker alla tjejjer borde åka dit! kul sätt å täffa nya polare :)

google is your friend! sök lite så kanske du hittar nått?

Ripcurl girls tour 2008
jeppenator sa:
det ska vara där! Zaki kommer å spelar musik och bjuder på dricka med suggan

sen kommer de vara ett i Wäsa också..
vad jag hört om förra året så verkade de grymt roligt.. så tycker alla tjejjer borde åka dit! kul sätt å täffa nya polare :)

google is your friend! sök lite så kanske du hittar nått?
google is my enemy.....

Ripcurl girls tour 2008
den står att de ska vara den 20 -21 men det är en söndag- måndag. men jag vet inte om de kommer vara så men eftersom de står så på deras hemsida så är de så ..

det va faktist bra förra året, mkt tjejer så de va kul . !

Ripcurl girls tour 2008
tiTTi / sw5 säger:
skriv nåt i den
Carolina, säger:
vad tex?
tiTTi / sw5 säger:
tex fan va nsj dit vill ja
tiTTi / sw5 säger:
haah
Carolina, säger:
Okej ska vi dit?
tiTTi / sw5 säger:
vet ej
tiTTi / sw5 säger:
ingen aning

Ja jag vill antagligen dit :D eftersom titti säger så,:D

Ripcurl girls tour 2008
förra året va de fett najs lilka efterfesten med på hangloose.
åk dit tjejer! vilken chans ni får till utveckling ochen hel del drös av nya vänner :P
de va toppen.

bra stämning, bra folk, bra före!

Ripcurl girls tour 2008
Vet en som ska dit... Kaye (Marlene) blir nog inte invation av tjejer direkt om man säger så...
Kul att det lockar tjejer iaf:P

Ripcurl girls tour 2008
simonl sa:
Mangeeeee sa:
c-line sa:
varför är parken avstängd för killarna? är parken någon gång avstängd för tjejerna? gay
parken som finns nu kommer inte vara avstängd, dem kommer bygga en ny park åt tjejerna i famljebacken TROR jag :P
FEL!! =P
kan inte avslöja allt men killarna kommer iaf ha ngnstans att vara, inte i resturangbacken eller familjebacken
Joo, ni kommer visst få vara i familjebacken. Restaurangen kommer girlstouren vara i.

Ripcurl girls tour 2008
Andy_Banton sa:
simonl sa:
Mangeeeee sa:
parken som finns nu kommer inte vara avstängd, dem kommer bygga en ny park åt tjejerna i famljebacken TROR jag :P
FEL!! =P
kan inte avslöja allt men killarna kommer iaf ha ngnstans att vara, inte i resturangbacken eller familjebacken
Joo, ni kommer visst få vara i familjebacken. Restaurangen kommer girlstouren vara i.
ja har hört att tjejjerna ska få vara i familje backen med ett antal rails å den lilla parken kommer vara öppen för allmänheten (: från en säker källa

Ripcurl girls tour 2008
Snygg-Snyggare-Knallen sa:
Andy_Banton sa:
simonl sa:
FEL!! =P
ja har hört att tjejjerna ska få vara i familje backen med ett antal rails å den lilla parken kommer vara öppen för allmänheten (: från en säker källa
Okej, så kanske det ligger till. Kanske fattade fel isf, men ska upp och bygga till tävlingen imorn så jag får väl se hur det blir.

Ripcurl girls tour 2008
gå in på www.ripcurl.com/girlstour klicka på europe så ären nån liten film där, o sen brevid den kan man ladda ner info om touren, verkar sjukt nice!!

Tillbaka
Topp