Robinson 2011

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Robinson 2011
Synd att Billing åkte, han var den enda roliga i det laget. Just nu finns det inga som helst konflikter, alla är så snälla mot varandra bortsett från Jarmo då som är lite utstött. Programmets enda livhake är Christian som vågar säga lite mer än det andra. Lite utav en besvikelse faktiskt, hade förväntat mig mer utav Robinson.

Robinson 2011
1-Zeus sa:
Billing är ju lärare , nån mer en jag som inte skulle vilja att mina barn hade han i skolan? hehe :P
.
Dina barn har skolplikt så där rök ju den idén... Löjligt att ens säga så, vad är det för fel med Erik? 1000 gånger bättre än många andra lärare och det går inte att förneka.

Robinson 2011
elinor vinner. stod på inbjudningskort till robinsonfesten ikväll, "fira robinson vinnaren elinor och träffa de andra deltagarna" ;);)

Robinson 2011
Jag har ingen TV, jag kastade ut den samtidigt som en blåmålad Robinson-Robban kastade sig själv över podiet i finalen av super-robinson och enligt Harald Treutiger "sprang ut ur tv-rutan för alltid".

Robinson 2011
Fan Felix, du om någon vet att detta förtjänar en ny tråd...

Jag går in med ett personligt tips, kanske inte om segern men som skön lirare... Hjalmtyr. En personlig vän till mig som är helt underbar... Ni kommer älska honom!

Tillbaka
Topp