Röd väst

Röd väst
har ingen direkt fakta bakom detta med antagligen är det en väst från jibberish? så du får väl kolla om steepstore får in den i höst då dom börjar sälja jibberish.
 
Röd väst
det är inte en jiberish väst..
nästa års jibersh kläder är siiiickkk! men inga västar.. så tror de är nått annat företag som gjort den.

kolla på typ stadium å intersport när de börjar närma sig vinter! dom borde få in lite sånt :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp