Röda sessions

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 50799
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 50799

Guest
Röda sessions
Tjaa var på stale igår och testade ett par röda sessions som jag gillade, men när jag komm hem så kom jag på att jag inte visste vad som hette.. Det ända jag egentligen minns var att dom hadde en ficka nere vid foten och att dom var snygga. Vet ni vilka jag snackar om? skriv isf TACK PÅ FÖRHAND

Röda sessions
Sessions må vara den sämsta kvalitet jag någonsin köpt! 10 sömmar sprack under första månaden......men de gör rätt snygga grejer då och då.......

Röda sessions
Blackriverpaint sa:
Sessions må vara den sämsta kvalitet jag någonsin köpt! 10 sömmar sprack under första månaden......men de gör rätt snygga grejer då och då.......
Men jag frågade inte om vad ni tyckte om byxorna?!

Röda sessions
Jag har ett par sessions som har en ficka längst ner, de heter Sigma pants tror jag?
eller var det kompisens brallor som heter sigma. men iaf är det en liten mini ficka längst ner.

Röda sessions
OlofM sa:
Jag har ett par sessions som har en ficka längst ner, de heter Sigma pants tror jag?
eller var det kompisens brallor som heter sigma. men iaf är det en liten mini ficka längst ner.
som är förra årets(antar att de är det du letar efter eftersom de kostade 1200 och du inte hittade de på deras sida!)

Röda sessions
OlofM sa:
OlofM sa:
som är förra årets(antar att de är det du letar efter eftersom de kostade 1200 och du inte hittade de på deras sida!)
aa det är förra årets... haru nån bild?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp