Röda skidbyxor - vilka affärer/märken?

HastenMorgan

Ny medlem
Hej!

Jag är på jakt efter ett par röda skidbyxor i Stockholm och behöver hjälp med tips på vilka affärer som har detta!
Det jag söker är:

Röda skidbyxor
Med hängslen
Bra kvalité (högre prisklass ok)
Gärna svarta detaljer

De ska vara riktigt röda, alltså inte orangeröda. Har tittat runt en del med bara hittat de åt de lite med orange hållet...

Tack på förhand!

sweet har rött även i år, på modellen supernaut. gore tex pro shell är det på dem. inga hängslen, men extra hög midja. vet inte var i sthlm dock, alpingaraget eller länna sport kanske?

Tack för svaret!
Det var precis sådana som jag var ute efter.

Tyvärr så finns de ej att få tag i. Jag har pratat med sweetprotection och de sa att röda inte ingår i årets kollektion och det finns inga kvar från fjolårets upplaga....

Någon annan som har något förslag?

Har sett en röd jacka och byxar från Analog tror ja dom heter rätta mig om ajg har fel. En av dom snyggaste rödingarna för året imo. såg dom senast idag på One off Vasagatan/Kungsgatan men såg dom även på Oneoff Studentskrapan i söndags ;) där har du mitt svar enjoy:)

Ps kommer inte ihåg om hängslen men värt å kolla

HastenMorgan sa:
Tack för svaret!
Det var precis sådana som jag var ute efter.

Tyvärr så finns de ej att få tag i. Jag har pratat med sweetprotection och de sa att röda inte ingår i årets kollektion och det finns inga kvar från fjolårets upplaga....

Någon annan som har något förslag?
ah, du har rätt, det är bara overallen som är röd i år. de hade rött förra året ja, sålde ett par nyligen, så de finns fortfarande i cirkulation... :) sätt ut en annons!
sålde även ett par röda scottbrallor, dessa hade hängslen, men scott har ingenting i den röda färgen i årets kollektion vad jag vet. kanske värt att undersöka i alla fall.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp