Rödhårig jibb?

• Trådstartare Trådstartare Willehh
  • Start datum Start datum
W

Willehh

Guest
Rödhårig jibb?
Tjenare nu äre så att till nästa vinter funderar jag på att färga håret RIKTIGT jävla rött Långt hår som sticker ut från mössan och sen ha tex. en vit mössa till de. Vad skulle ni tycka om de, SNyggt/Fult och säg gärna varför.

Har inte sett en enda rödhårig kill jibbare :S

Rödhårig jibb?
OVesterlund sa:
Man brukar säga att gingers har rött hår?

Men inte konstigt då att du inte sett nån jibbare med rött hår.
Men ginger är orange typ Kanske lite mörk oranget men jag menar färgat Riktigt jävla rött

Tror det skulle va ganska snyggt och annorlunda också men det kanske bara är min gärna som Gör det så ..

Rödhårig jibb?
Willehh sa:
OVesterlund sa:
Man brukar säga att gingers har rött hår?

Men inte konstigt då att du inte sett nån jibbare med rött hår.
Men ginger är orange typ Kanske lite mörk oranget men jag menar färgat Riktigt jävla rött

Tror det skulle va ganska snyggt och annorlunda också men det kanske bara är min gärna som Gör det så ..
snyggt - nej
annorlunda - ja

sen det sista du skrev, om du menade det du tänker med (förhoppningsvis) så stavas det "hjärna"

Rödhårig jibb?
Jag tycker det låter asnajs, du lär få ganska annorlunda stil och så med rött hår och det är ju bara bra i dagens jibbscen där alla tar efter ett fåtal! Gör som du vill, tycker du rött är snyggt ska du inte lyssna på haters utan gå din egen väg!

Rödhårig jibb?
Kör med sån sprayfärg som går bort i duschen istället för att färga permanent. Då kan du byta färg så fort det dyker upp någon i backen med likadan kalufs!

Rödhårig jibb?
en i min klass har haft det både blått, rött och rosa, kan ju säga att han blev ganska mobbad för det.

Du förstår väl själv att det är svinigt ful på en vardag? Gör som någon annan sa, sprayfärg.

Rödhårig jibb?
Kan vi på något sätt räkna Plake eller Morrison som jibbers? Båda har ju nött hopp en hel del genom åren. Har skidåkningen kommit så långt att vi nu går tillbaka till oldschool för att vara retro?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp