Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hoppas du inte menar Roger1234Joel sa:bra skrivet!!
word!Huggybear sa:"Hej, jag heter Roger.
Jag är inte nöjd med freeride.se för den är inte exakt som jag vill ha den. Så jag skrev denna text, och nu väntar jag mig att alla gör precis som jag vill. Varför? Jo, därför att jag är mycket äldre än 50% av medlemmarna på freeride och det gör mig till den allsmäktige Roger, han som aldrig har fel. Jag klarar inte att folk är sig själva och att de faktiskt beter sig som att de är 15 när de är 15! Jag har ett stort behov av att alla anpassar sig efter mig, annars blir jag ledsen!
Jag vill att freeride ska vara som den var för 7-8 år sedan, när det bara var vi veteraner (även om vi inte var veteraner då) som fanns här. Då var allt mycket bättre, och jag tycker verkligen det var mycket bättre för och jag klarar inte utveckling, för utvecklingen anpassar sig inte efter mig!!! Jag trodde ju att freeride skulle bli Utopia, en fristad där vi som är så mycket visare (endast pga våran ålder) kunde leva lyckliga. Jag trodde vi skulle få vara ensamma om den sida tills vi dog och att inga andra skulle få vistas här. Men nu har det invaderat massa små barn som tar över sidan, och jag klarar inte det här. De tar över sidan eftersom de utövar en sorts skidsport som har blivt enormt stor de senaste åren, så det är ju självklart att medlemmarna som utövar denna sport är fler. Men eftersom denna utveckling inte anpassar sig efter mig, mina behov och hur jag vill ha det så klarar jag inte av det!!!
Vad jag försöker säga är att freeride inte är jag som jag vill!!!! Det måste ändras på, för jag måste alltid få som jag vill, jag är den allsmäktige Roger!!!!!!!!!!!!!"
det är detta som får mig att tro att det är bigair plus att den som inte är johan i rogers vännerlista är deespin har jag fått höra av starka källor.Nojlas sa:"Snälla ungdomar, lär er stava."
Roger, hur stavar man till Suttit? Inte är det sattit i alla fall... Väl stavas inte Vell, Ruskigt stavas inte Rusgigt.
Det är dumt att kasta sten i glashus...
mm det låter lite troligt... men varför skulle dom göra det?a_ahlnas sa:det är detta som får mig att tro att det är bigair plus att den som inte är johan i rogers vännerlista är deespin har jag fått höra av starka källor.Nojlas sa:"Snälla ungdomar, lär er stava."
Roger, hur stavar man till Suttit? Inte är det sattit i alla fall... Väl stavas inte Vell, Ruskigt stavas inte Rusgigt.
haha tror du att jag är hjalle?!a_ahlnas sa:det är detta som får mig att tro att det är bigair plus att den som inte är johan i rogers vännerlista är deespin har jag fått höra av starka källor.Nojlas sa:"Snälla ungdomar, lär er stava."
herre gud dom bor i luleredrum sa:mm det låter lite troligt... men varför skulle dom göra det?a_ahlnas sa:det är detta som får mig att tro att det är bigair plus att den som inte är johan i rogers vännerlista är deespin har jag fått höra av starka källor.Nojlas sa:"Snälla ungdomar, lär er stava."
kul att biggie la dit entill jag menar milton_SweDeespin sa:haha tror du att jag är hjalle?!a_ahlnas sa:det är detta som får mig att tro att det är bigair plus att den som inte är johan i rogers vännerlista är deespin har jag fått höra av starka källor.Nojlas sa:"Snälla ungdomar, lär er stava."
haha det var ju ännu roligare att du tror att jag är milton, eftersom han har varit medlem sen 2003, och jag gick in på den här sidan för första gången år 2004a_ahlnas sa:kul att biggie la dit entill jag menar milton_SweDeespin sa:haha tror du att jag är hjalle?!a_ahlnas sa:det är detta som får mig att tro att det är bigair plus att den som inte är johan i rogers vännerlista är deespin har jag fått höra av starka källor.
HAHA!n1_ken1 sa:word!Huggybear sa:"Hej, jag heter Roger.
Jag är inte nöjd med freeride.se för den är inte exakt som jag vill ha den. Så jag skrev denna text, och nu väntar jag mig att alla gör precis som jag vill. Varför? Jo, därför att jag är mycket äldre än 50% av medlemmarna på freeride och det gör mig till den allsmäktige Roger, han som aldrig har fel. Jag klarar inte att folk är sig själva och att de faktiskt beter sig som att de är 15 när de är 15! Jag har ett stort behov av att alla anpassar sig efter mig, annars blir jag ledsen!
Jag vill att freeride ska vara som den var för 7-8 år sedan, när det bara var vi veteraner (även om vi inte var veteraner då) som fanns här. Då var allt mycket bättre, och jag tycker verkligen det var mycket bättre för och jag klarar inte utveckling, för utvecklingen anpassar sig inte efter mig!!! Jag trodde ju att freeride skulle bli Utopia, en fristad där vi som är så mycket visare (endast pga våran ålder) kunde leva lyckliga. Jag trodde vi skulle få vara ensamma om den sida tills vi dog och att inga andra skulle få vistas här. Men nu har det invaderat massa små barn som tar över sidan, och jag klarar inte det här. De tar över sidan eftersom de utövar en sorts skidsport som har blivt enormt stor de senaste åren, så det är ju självklart att medlemmarna som utövar denna sport är fler. Men eftersom denna utveckling inte anpassar sig efter mig, mina behov och hur jag vill ha det så klarar jag inte av det!!!
Vad jag försöker säga är att freeride inte är jag som jag vill!!!! Det måste ändras på, för jag måste alltid få som jag vill, jag är den allsmäktige Roger!!!!!!!!!!!!!"
Nej, rent ekonomiskt blir smällen mindre om Johan "stänger ute" skaran "skitgubbar". Men vid närmare eftertanke så hade nog inte fallet varit så, kolla bara hur en tråd som denna lockar unga som gamla. Att stänga ute folk uppträder på ett sakligt, etiskt och välformulerat sätt blir nog svårt dock.Huggybear sa:Att stänga ute den mindre skaran "skitgubbar" (skrattar inte fullt så högt) skulle däremot inte påverka så mycket och är därför mycket intressant. Därför bör ni avlägsna er, eller åtminstonde ert hat mot oss yngre, ni är knappast bättre för att ni levt längre, take it or leave it.Mr_Skoglund sa:Denna tråden leder ingenvart, det som leder någonvart är regleringar. Att stänga ute den stora mängden "ghettokids" (skrattar högt) som infinner sig på denna sida kommer leda till en minskad lönsamhet för Johan och det är såklart inte intressant. Bara att inse att snorungarna kommer vara kvar, take it or leave it.