Röldal 2011 - vilka ska åka?

Heinz_p

Aktiv medlem
Jag har på något magiskt sätt lyckats få en spot till Röldal. Vill ju inte sumpa den chansen! Men att ta sig från Luleå - Röldal T&R med bil känns ekonomisk ohållbart för en student.

Någon annan som ska köra och vill samordna något?

/ Hank

Grattis dude! Sj fick jag ingen spot men åker dit ændå och hoppas på det bæsta :) Jag åker bil från Oslo så jag ær nog inte mkt till hjælp :(

Jo, Norweigan flyger dit (heter Harstad/Narvik eftersom flygplatsen inte ligger i Narvik). Men de datum jag vill flyga kostar en enkelresa 1800..norska..det är ungefär lika mycket som 40.000 miljarder kronor. Och det är mycket pengar.

jeffa sa:
Hur fick du platsen? Video?
Nej, jag skickade med lite bilder. Men sen antar jag att urvalsprocessen sker i enlighet med det norska lotteriet (som gäller för allt i norge, skatt, vägtull osv). Ibland är man vinnare, ibland förlorare..och eftersom jag förlorade stort på skatten sist så var det fan dags för en vinst nu:cool:

Senast ändrad:
Heinz_p sa:
Jo, Norweigan flyger dit (heter Harstad/Narvik eftersom flygplatsen inte ligger i Narvik). Men de datum jag vill flyga kostar en enkelresa 1800..norska..det är ungefär lika mycket som 40.000 miljarder kronor. Och det är mycket pengar.
Sverigedemokrat? :)

Heinz_p sa:
40 000 000 000 000 är mycket pengar helt klart. Kanske kan flyg luleå-sthlm sthlm-oslo vara värt att titta på? Vet iaf att mellan sthlm-oslo brukar de finnas biljetter för 300kr enkel resa med Norwegian. Lycka till i Røldal!

Tillbaka
Topp