Roligaste, mest urspårade, mest korkade tråden?

• Trådstartare Trådstartare k-w
  • Start datum Start datum
va fan sluta med den löjliga tråden "ööööh denna tråden har bara vart i forumet 12 gånger vi tar den igen den e så kul" denna tråden haar vart många gånger.

AJ, nu har jag ont i magen, har rödsrängda ögon och varit vaken alldeles för länge! Detta var roligaste läsningen på länge, tackar!

jaja, vet hur många det finns som kommer skriva hatbrev till mig för att jag drar upp den här tråden som hade mått bra av att få vila i frid - men med tanke på att mitt liv just nu saknar all form av spänning så ser jag bara positivt på möjligheten att få obergränsade mängder av dödshot i min brevlåda...

...so, here we go again!

bläddrade igenom det gamla forumet och upptäckte en tråd som tveklöst kvalar in på den klassiska topp 5-listan. maken till raljerande har inte funnits att beskåda sedan de klassiska intervjuerna med Ingemar Stenmark efter hans slalomsegrar!

...elelr hur var det nu?!

här har ni länken i alla fall, enjoy alla fernetromantiker och eisbärenjibbare!

http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=3651

Mitt framför mina ögon ser jag den otroligt fule Jacob tränga sig i kön till parken i Åre. Ååååå fy fan vad jag hade lust att knata fram till den 15 årige Jacob Wester å märka hans ansikte med mina knogar.

haha, ja...

Vet inte om alla sett den, men den är så sjukt onödig, korkad och allmänt värdelös. Den heter "Roligaste, mest urspårade, mest korkade tråden?" eller nåt sånt. :)

Barrell-roll tråden samt "skidkläder i tunnelbanan" må ju vara de mest urspårade, i alla fall enligt mitt tycke då.. Bumpbump!

Otroligt att inga av mina trrådar har blivit nominerade här. Jag har ju endå lyckats bli banad två ggr två år i rad här på FR för mina trådar =P

ekebom sa:
varför har inte barrel roll-tråden nämnts ännu..?
Efter att tråden legat i träda i ett år bumpades den med följande inlägg, fyra timmar innan du skrev ditt.
Försök läsa trådarna du svarar på i fortsättningen.

lp91 sa:
Barrell-roll tråden samt "skidkläder i tunnelbanan" må ju vara de mest urspårade, i alla fall enligt mitt tycke då.. Bumpbump!

Tillbaka
Topp