Roligt knep ;)

hellbergarn

Ny medlem
Roligt knep ;)
Hej!

Jag tänkte bara tipsa om ett knep ni kan använda er av ifall ni skulle hamna framför någon störig snubbe på tåget eller bussen till alperna eller annat stället.

Om du sitter bredvid någon på ett plan eller ett tåg som irriterar dig gör
följande:

1. Tyst och lugnt tar du fram din datorväska och placerar den framför dig.

2. Ta fram din bärbara dator.

3. Sätt på datorn.

4. Förvissa dig om att personen som irriterar dig klart och tydligt kan se
datorskärmen.

5. Slut ögon och titta upp mot himlen, tyst mumlande något ohörbart.

6. Öppna ögonen, le ett segervisst, smått galet leende och tryck på denna
länken:

http://www.thecleverest.com/countdown.swf

;)

Roligt knep ;)
eller så kan man ju åka x2000.. lr SAS till usa, där man har bredband och et sånt här skämt skulle säkert få ett storartat resultat.

Roligt knep ;)
Det finns oftast internet anslutning på både tåg och tunnelbana idag, på flyg har dom aldrig haft det när jag flugit iaf, i så fall i första klass. Dock är det nog ingen idé att göra det på ett flyg eftersom personen inte kan flytta sig och du troligtvis skulle skapa stor panik på flyget ^^

Roligt knep ;)
jahren sa:
eller så kan man ju åka x2000.. lr SAS till usa, där man har bredband och et sånt här skämt skulle säkert få ett storartat resultat.
Skulle man göra det på ett plan till usa tror jag man skulle vakna up i puderhimlen men 5st 9mm stora hål i skallen i behov av ett flertal alvedon...

Senast ändrad:
Roligt knep ;)
hmm,.. Riktigt kul faktis xD !.. fast om man sitter bredvid nån som tar de på SERIÖST allvar kan man nog kanske få sig kring huve ..

Roligt knep ;)
HAHHAHA helt underbart..

Deespin hur gör man för att ladda hem flashen dehär måst göras.. :D

Roligt knep ;)
alwaysCrash sa:
HAHHAHA helt underbart..

Deespin hur gör man för att ladda hem flashen dehär måst göras.. :D
Jag heter inte Deespin men jag kanske kan svara ändå om det är ok. Högerklicka bara på länken och välj "Spara länk som...", sen kan du öppna den i IE eller FireFox och vipps så funkar det najs.

Roligt knep ;)
gjorde som du sa, så nu om man öppnar den så ska de gå utan internet? :D

Roligt knep ;)
om du gjort på rätt sätt ska det funka.

om du kör den och det står nått i stil med file://C:\Documents and Settings\User\Skrivbord\countdown.swf i adressfältet så funkar det utmärkt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp