hanneshimself Ny medlem 2006-11-18 Rome Agent 155cm 05/05 #1 Hola! Någon som vet något om denna brädan? Bra? Dåligt? Skön? Hur är den att köra lite större hopp med? Peace out
Hola! Någon som vet något om denna brädan? Bra? Dåligt? Skön? Hur är den att köra lite större hopp med? Peace out