Romme alpin

weeeeee

Medlem
Romme alpin
passar väll inte riktigt in på (nordiska fjäll) men...

så ni vet så är det många skolor om åker till romme..... min är en av dom.. visst backarna är inte så långa och hoppen inte så stora men det duger väll..... så jag undrar om dom håller har hållt på att uppdaterat skidanläggningen.... byggt en park? satt upp nån rail erl nått? eller om dom förtfarande kör med sinna tråkiga hopp med islandning... visst det funkar. men dom skulle ju behöva bygga en riktig park dom har ju utrymmet... såg inget på deras hemsida... så vet ni nått??????

Romme alpin
tja romme komer nog inte satsa på en park max 2-3 mellan stora hopp mkt pga att hålla skadorna nere.. dom sattsar 99% på skolor..

Romme alpin
HAHA! Att romme skulle sattsa en peng på en park... det var kul! Dom har fullt upp att hyra ut skidor till alla stockholmare som kommer upp till "rååmmme". Hade dom gjort en park skulle man få lov att bygga sjukhus mittemot. Har som närboende haft årskort där under sju år, men gett upp för länge sedan. Men iår har man ialla fall bytt ut europas äldsta sittlift (stöten borträknat då deras knäknäckare gjordes före 1897). Man har köpt en vanlig lift och menar att "man tycker om att ligga i framkant" det måste vara i breddgrad man menar...

//

Romme alpin
Romme satsar nog mer pengar än vad man tror. Anledningen till all is och sånt är att det är så vansinnigt mycket folk där jämt. Men en riktig park får du nog vänta på..

Romme alpin
Stackare.. Ska du få ut nått av Romme rekomenderar jag att du medtager obscena mängder starksprit och sätter dig i värmestugan hela dagen.

Romme alpin
Hahaa, när min skola åkte till romme sist så kom starkspriten i i bilden och halva bussen kunde inte gå när vi var framme =)

Men iaf, romme som sagt satsar ju som ni sa på skolklasser och inte att bli ngn anläggning där man skulle hänga som "jibber". Jag tror att du får leva med dom kassa hoppen ett tag till.

^^Jm

Romme alpin
sorry gajs men "råååmme" är inte en backe för jibbare och inte en backe för nån annan hlr för d eä så jävla mycke is där... å desutom orka sitta brevi massa sthlmare i liften!!!
Bjurs är mycke shystare och de är lika långt dit!

Tillbaka
Topp