Romme, - Status?

Johisco

Medlem
Romme, - Status?
Med nysprutade pjäxor och boendes i Sthlm så måste jag känna hur de är på fötterna ståendes på laggen innan jag drar iväg till alperna så jag tänkte pröva Romme. Är det åkbart? Vad jag förstår så finns ju typ ingen natursnö så man vill ju inte förstöra skidorna bara för att pröva pjäxorna nu...

Någon som varit där? Är det ok att åka eller är bara de sämsta backarna öppna?

Romme, - Status?
Ungefär hälfterna av pisterna i Romme är öppna och de är i mycket gott skick, möjligt att de kommer att öppna något mer i helgen ...??? Bra åkning förra helgen och det finns några branta hang att dra på i. Ingen risk att du förstör skidorna i pisten på sten eller motsvarande, risken ligger snarare i att det kan bli ganska trångt (läs mycké folk) i helgen.

/MM

Romme, - Status?
Mountain_Man sa:
Ungefär hälfterna av pisterna i Romme är öppna och de är i mycket gott skick, möjligt att de kommer att öppna något mer i helgen ...??? Bra åkning förra helgen och det finns några branta hang att dra på i. Ingen risk att du förstör skidorna i pisten på sten eller motsvarande, risken ligger snarare i att det kan bli ganska trångt (läs mycké folk) i helgen.

/MM
Toppen, tack! Blir bilen dit i morgon bitti.

Tillbaka
Topp