Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
´Mandelstroem sa:dom planerar tydligen att bygga park till nästa år, sa hon,
/
AdamNilsson sa:i tisdags fanns det 2 jättesmå hopp och en rail
så de har tagit bort hoppen?Mackan89 sa:Va där idag roimme har inget i hoppväg.. på baksidan och nya backarna finns lite sköna småhopp att lalla i men inte mer än så..
hoppen är nog max 2 meter med flacka kickarSverigeTomten sa:Jag ska dit på onsdag den 6e, Är det en massa småhopp och rails eller? Är hoppen tillräckligt stora för att kunna göra flips på dem?
grejen e den att på min skola vill typ 5% åka park och resten åka backe, och då blir det ju såklart romme eftersom att det är mer backar o välja mellan där än i kungsbergetAndy_Banton sa:Säg till skolorna att dra till Kunsgberget istället, här finns det fin park![]()
de fanns en "bc kick" som någon byggt, där någon snowboard åkare langa backflip...SverigeTomten sa:Jag ska dit på onsdag den 6e, Är det en massa småhopp och rails eller? Är hoppen tillräckligt stora för att kunna göra flips på dem?
vart är bc kicken? ska dit imorn me skolan..Mandelstroem sa:de fanns en "bc kick" som någon byggt, där någon snowboard åkare langa backflip...SverigeTomten sa:Jag ska dit på onsdag den 6e, Är det en massa småhopp och rails eller? Är hoppen tillräckligt stora för att kunna göra flips på dem?
i början var de isigt, men de blev bra senSverigeTomten sa:Var det isigt eller? Jag orkar inte slipa kanterna....
nästan alla i vår klass ville åka till kungsberget men vår idrottslärare tycker att skiduthyrningen i romme är "smidigare" så därför åker vi ditavillberg sa:grejen e den att på min skola vill typ 5% åka park och resten åka backe, och då blir det ju såklart romme eftersom att det är mer backar o välja mellan där än i kungsbergetAndy_Banton sa:Säg till skolorna att dra till Kunsgberget istället, här finns det fin park![]()
![]()