Romme, titta hit.

Manndel

Ny medlem
Romme, titta hit.
Är det någon mer skola som ska till romme imorgon ?

hur ser de ut ? någon som vart där i förra veckan ?

jag ringde dom, men dom hade ingen koll, dom surra om nått "gupp" och en sån där "reejl" haha,

dom planerar tydligen att bygga park till nästa år, sa hon,

/

Romme, titta hit.
ja ska dit imorgon och en kille i min klass va där förra helgen och han sa att det fanns hopp och några rails

Romme, titta hit.
förra året hade dom några gröna hopp, en liggande wallride (jävligt rolig), och en box som inte gled. Lär vara samma grejer i år.

Romme, titta hit.
Romme har väl aldrig haft någon "större park", De finns planer på en park men man vill nog avvakta och se vad KFUM Borlänges satsning i Nybroberget blir...

Snömässigt är de förvånasvärt bra med tanke på den vinter de haft...

Romme, titta hit.
Va där idag roimme har inget i hoppväg.. på baksidan och nya backarna finns lite sköna småhopp att lalla i men inte mer än så..

Romme, titta hit.
Romme är ett familje paradis, ska ni dit med skolan så bojkotta det och kör i lokala backen ist! det är inte ens värt pengarna! JO om ni ska åka snowblades!

Romme, titta hit.
Andy_Banton sa:
Säg till skolorna att dra till Kunsgberget istället, här finns det fin park:)
grejen e den att på min skola vill typ 5% åka park och resten åka backe, och då blir det ju såklart romme eftersom att det är mer backar o välja mellan där än i kungsberget:)

Romme, titta hit.
avillberg sa:
Andy_Banton sa:
Säg till skolorna att dra till Kunsgberget istället, här finns det fin park:)
grejen e den att på min skola vill typ 5% åka park och resten åka backe, och då blir det ju såklart romme eftersom att det är mer backar o välja mellan där än i kungsberget:)
nästan alla i vår klass ville åka till kungsberget men vår idrottslärare tycker att skiduthyrningen i romme är "smidigare" så därför åker vi dit :(

Tillbaka
Topp