Room mates

Spinko

Ny medlem
Room mates
Tja grabbar!
Läget är så att jag kollat runt efter boende i whistler och det finns en del att hyra....men ju fler man är desto billigare är det! Jag och brorsan drar dit om en månad, om du bara är en eller flera hör av dig så kan vi dela boende!
(satsar på att vara i whistler tidpunkten jan-apr)
M.v.h Dan
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp