Ross B2 hm...

• Trådstartare Trådstartare D-G
  • Start datum Start datum

D-G

Medlem
Ross B2 hm...
hej jag är en kille på 15 år och har köpt ett par ross B2, nu är jag lite orolig över att dem kanske inte går att jibbe med, jag menar jag åker ganska mycke offpist men jag ville också ha en skida som gick att hoppa och sånt med. så nu är jag orolig om jag har köpt fel skidor.offpist gäller fortfarande men ska jag försöka sälja dem och försöka få tag på ett par scott p3 istället? hjälp snälla =)

Ross B2 hm...
B2 kanske inte e de bästa i Parken, för det första, varför leta snö i parken när det finns utanför? :-)
För det andra, B2 kanske inte e rätt, B3 kanske skulle varit valet :-)))
Visst e B2 aningen tung för park, aningen styv, (läs för mkt) det är helt enkelt en grym skida för all-mountain, men tyvärr upptar en park inte mer än max 5 % av ett skidområdes yta därav är dina skidor inte mer än 5 % rätt för parken, du kanske skulle tagit Scratch BC, om du vill ha mkt puder o en del park, eller FS om du vill ha mer park o lite puder. 75 midjan tar dig inte allt för långt utanför pisten tyvärr.

nu blev det lte luddigt men

B2=grym skida, njut av den,

BC/FS för mer jibbing = mjukare skida, fetare tip
B3 = vitt guld!!!

Ross B2 hm...
tack så mycke för hjälpen det var bara att jag fick mina B2 för 4500kr så det var ett drömmkap. men fakie då? går det hysat bra att åka fakie med dem?

Ross B2 hm...
Vilken stackare! Du kommer att bli mobbad av kiddsen i liftkön om du inte snabbt som faan byter skidor till ett par trendiga och feta twins. Dessutom så får du ej glömma en trendig liten rygga om du åker mycket pist, det ser så djävla coolt ut.

Tillbaka
Topp