Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Rossignol Scratch Fs är en helt underbar twintip. kanske inte så jättebra offpist efter den inte är så bred men då kanske Bc är jättebra, det vet jag inte eftersom jag aldrig provat de.
Salomon 1080 pjäxan är perfekt om foten passar i de, väldigt go sula för att hoppa med och så.
scratch fs är skönaste skidan som gjorts och kommer att göras, jag har den gul/röda modellen och har inte ångrat mitt val, vad gäller 1080 pjäxan kan ja inte uttala mej om men jag skulle iaf vilja testa den för den har fått bra kritik
1080 pjäxan har en skön dämpad sula som är grymt bra att ha i parken. Innerskon är riktigt dålig då den är tunn som en nylonstumpa. Detta är bra om den sitter grymt tight runt foten och skalet inte har en tendens att byta form helt och hållet när man åker(läs raceskal). Skalet är så pass mjukt att när du hoppar så ändras formen på pjäxorna( det gäller nog bara om du väger 80+)och innerskon glider runt i pjäxan. Smaken är som baken , jag sålde mina.
jag åker på rossignol scratch fs (grön gula modellen)och ett par förra årets modell av 1080 pjäxan och det är en helt underbar kombination för mig. Skidan äger de flesta jag har testat, i alla fall som jibbskida. När det gäller pjäxan så är den mycket bra men en formgjuten sula är ett måste för att få ut allt av pjäxan tycker jag.