Skandalomsusad
Medlem
Rossignol Scratch Sprayer BC
Funderar på att köpa ett par Rossignol Scratch Sprayer BC. Har läst en del om dem och de verkar ju utan tvekan vara bra & ett bra köp. Jag åker allt möjligt, pist, park, puder och undrar om någon kan säga om dessa då är ett bra köp för mig då? Jag tycker de passar bra till det jag åker men är ingen expert på vad för skidor som passar riktigt. Undrar därför om det finns någon som kan bekräfta eller dementera detta och vill givetvis också veta fördelar och nackdelar med dessa.
Jag kan köpa dessa för 3900 kr med bind. och nypris är ju 5000 kr med/utan bindning. De jag kan köpa är inte använda någon gång och är från en privatperson, jag undrar lite om det kan vara så att dem är "oäkta". Eftersom det verkar vara lite väl billigt för ett par som inte är använda någon gång och dessutom medföljer bindningar. Finns det något speciellt man kan kolla på eller se som utmärker dem om de skulle vara "oäkta" eller äkta?
Tack på förhand
Mvh Christoffer
Jag kan köpa dessa för 3900 kr med bind. och nypris är ju 5000 kr med/utan bindning. De jag kan köpa är inte använda någon gång och är från en privatperson, jag undrar lite om det kan vara så att dem är "oäkta". Eftersom det verkar vara lite väl billigt för ett par som inte är använda någon gång och dessutom medföljer bindningar. Finns det något speciellt man kan kolla på eller se som utmärker dem om de skulle vara "oäkta" eller äkta?
Tack på förhand
Mvh Christoffer