nealsson
Aktiv medlem
Rösta fram nästa års kommentatorer till winterjam?
Tja! Innan min date med John Blund igår så låg jag och tänkte på att: Hur vore det att rösta in nästa års kommentator(er) till winterjam. Jag tror det är något som alla parter tjänar på. SVT får mer nöjda tittare och deras "vanliga" kommentatorer slipper göra något som de inte bryr sig så mycket om. Detta tror jag är något som är helt klart genomförbart, jag menar, varför inte?
Säg att vi ordnar en intresseanmälan där de som anser sig själva kunna det mesta inom den här sortens skidåkning anmäler sig, där vi sedan röstar fram en eller två stycken. Det vore häftigt att testa och se om det är genomförbart. SVT har ju olika expertkommentatorer hela tiden till olika events, varför inte en som vi röstat fram - på nordens största skidsajt!
Vad säger freeride om idén? Vore kul och bra att se om intresset finns
fridens!
Säg att vi ordnar en intresseanmälan där de som anser sig själva kunna det mesta inom den här sortens skidåkning anmäler sig, där vi sedan röstar fram en eller två stycken. Det vore häftigt att testa och se om det är genomförbart. SVT har ju olika expertkommentatorer hela tiden till olika events, varför inte en som vi röstat fram - på nordens största skidsajt!
Vad säger freeride om idén? Vore kul och bra att se om intresset finns
fridens!
Senast ändrad: