Roxa pjäxor

gubbfan

Aktiv medlem
Roxa pjäxor
Vid min senaste alpresa, förra veckan, mötte jag guide som hade en Roxa R3 130. Dom såg riktigt bra ut och liknade i konstruktionen Scarpa Mastrale i årets modell.
Har någon koll på om det finns en agent i Sverige.
Gunnar

Roxa pjäxor
Skickade ett mail till Wänerstedt i fredags där jag frågade efter butiker som hade Roxa pjäxor.
Har inte fått ngt svar ännu.
Tittar man på den lista som Roxas websida ger för Retailers i Sverige så är det många, i mitt tycke, ställen man kan undra eftersom det är cykelaffärer och uthyrningsställen mm.

Roxa pjäxor
kappakomplett sa:
Skickade ett mail till Wänerstedt i fredags där jag frågade efter butiker som hade Roxa pjäxor.
Tittar man på den lista som Roxas websida ger för Retailers i Sverige så är det många, i mitt tycke, ställen man kan undra eftersom det är cykelaffärer och uthyrningsställen mm.
Kan bero på att det är sjukt svårt att slå sig in på marknaden.. Jag vet efter min tid med Moment. Och pjäxor är inte lättare kan jag tro. Men pjäxorna funkar bra som sagt.

Roxa pjäxor
Hasse_Lindborg sa:
kappakomplett sa:
Kan bero på att det är sjukt svårt att slå sig in på marknaden.. Jag vet efter min tid med Moment. Och pjäxor är inte lättare kan jag tro. Men pjäxorna funkar bra som sagt.
Pjäxorna verkar klart intressanta, men det blir väl tyvärr en ond cirkel om man inte får ut dom i alpin butikerna.
(Sen tycker jag Wänerstedt kunde svara...).

Roxa pjäxor
kappakomplett sa:
Hasse_Lindborg sa:
kappakomplett sa:
Pjäxorna verkar klart intressanta, men det blir väl tyvärr en ond cirkel om man inte får ut dom i alpin butikerna.
Se pm

Roxa pjäxor
Jag kan säga med säkerhet att Hyrskidan som ligger utmed E14 i Undersåker har Roxa R3 åtminstone till försäljning, men skulle tro att det finns möjlighet att hyra dom också. Hade även förra året skidtester vid Fjällgården i Åre, ganska säker på att det gäller även i år så borde gå att lösa om du är i Åre utan bil.
http://hyrskidan.com/ Tel:0647 30500

Har inget att tillägga i diskussionen om pjäxan mer än att jag tycker den ser bra ut :)

Roxa pjäxor
Hasse_Lindborg sa:
kappakomplett sa:
Hasse_Lindborg sa:
Se pm
Fick idag ett väldigt trevligt och utförligt svar från Wänerstedts ! Ska inte återge det här men Roxa är på gång och tydligen har Åka Skidor testat R3 130, vi får se om det kommer något om detta (eller om jag har missat det?). Det är tydligen en mässa i Åre snart där Roxa medverkar.

Roxa pjäxor
kappakomplett sa:
Hasse_Lindborg sa:
kappakomplett sa:
Se pm
Fick idag ett väldigt trevligt och utförligt svar från Wänerstedts ! Ska inte återge det här men Roxa är på gång och tydligen har Åka Skidor testat R3 130, vi får se om det kommer något om detta (eller om jag har missat det?). Det är tydligen en mässa i Åre snart där Roxa medverkar.
Var därför jag taggade
@glisseur tidigare. Visste nämligen att han hade ett par.

Roxa pjäxor
kappakomplett sa:
...men Roxa är på gång och tydligen har Åka Skidor testat R3 130, vi får se om det kommer något om detta (eller om jag har missat det?).
Det du har missat är väl i så fall det här i en annan tråd: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=102179&p=2#r1097368. Jag har bara inte hunnit skriva ihop ett längre test, men det kommer.

Hasse_Lindborg sa:
Var därför jag taggade
@glisseur tidigare. Visste nämligen att han hade ett par.
Yes.

Tillbaka
Topp