Rum i alpvillla uthyres i Chamonix för resten av s

Cilla85

Ny medlem
Jag kommer att flytta hem från Chamonix nästa eller näst nästa hälg. Då mitt rum i en fin alpvilla stor tom resten av sessongen. Är det någon som behöver boende för resten av sessongen så tveka inte att ta kontakt. Priset är 400euro/månad. Inclusive allt. Wifi ingår också. Dubbelsäng finns, och allt övrigt som du kan tänkas behöva.

Mvh/ Cilla

hej cilla, är du kvar i cham så att man kan komma och kolla på rummet?
jag har en polare som letar boende för 5 veckor, tror du att det skulle fungera att hyra då? har du kanske ett franskt nummer som man kan nå dig på, jag kollar inte freeride allt för ofta.

tack på förhand Tove

Hejsan Tove. Jo jag är kvar och kommer att vara kvar nästa vecka också. Ja det borde fungera. Är ledig så du kan komma och kolla närsom. Ja mitt franska nummer: 078-620 5320

Vi hörs. Mvh/ Cilla

Trevligt jag hör av mig snart så kommer vi och kollar på lghen. Btw är det lugnt att bara hyra den i 5 veckor?

Hej Cilla!
Om rummet inte redan är uthyrt är jag väldigt intresserad.
Jag kommer till Cham så snart jag kan, är i Italien nu.

Kram Nils

Tjena Nils!

Okej. Jo det är fortfarande ledigt. Jag flyttar tillbaka till Sverige nu kommande helg. Nån chans att du hinner hit tills dess??

Kramar från Cham!!

Tja!
Laget ar sahar. Jag vantar en leverans pa en jacka per post.
Sa fort jag fatt den ger jag mig av till Chamonix.
Kan du ge mig adressen pa stallet? Gar det flytta in aven fast du akt hem?
Bor det nagra andra i villan? Gar det pruta ner priset?

kram nils

Tjena!
Det bor en familj i resten av huset. Men det är som en etta, du har egen ingång och så.
Jag föreslår att du kontaktar Bee hon som bor här och äger stället, du kan mejla henne på:
street_bee@yahoo.co.uk

Angående priset tror jag inte det. För det är VÄLDIGT billigt! Vilket du kommer inser också när du kommer hit.
Har värkligen haft tur som hittat ett så billigt och fint boende. Bor du i cham sud och trängs med några andra på 20kvm så får du pröjsa nästan detsamma. Och här är det värkligen fint och mysigt.
Lycka till!

Tillbaka
Topp