rumskompisar sökes ( st Anton / säsong )

Hampalot

Ny medlem
Hejsan vi är ett gäng på 7 killar i 20 års åldern som preliminärt Hittat ett boende

Huset rymmer totalt 12 personer och kostnaden per månad blir då cirka 2700 ( om man är 12 som delar ) Ifrån boendet går det regelbundna skidbussar in till centrum, vi kmr även ha en folkabuss som rymmer 8 pers.

vi söker alltså folk att dela boendet med eftersom det kmr vara allt för dyrt för oss att betala hyran själva

vi åker ner 5 st cirka 2 december sen runt 7;e Jan kommer de andra 2 tjommarna

Så vi söker alltså 2 platser som vill vara nere emellan 1 december - 7 januari, ( perfekt för att hitta jobb och annat boende )

samt att vi söker 5 personer som letar boende för en hel säsong.

om ni är intresserade hör av er !

Senast ändrad:
Lite mer info om huset vore schysst. Tvättmaskin, internet, sängar, m2, you name it.

tja!vore som dejvy säger kul att ha lite mer info,men ja är helt klart intresserad av att dela boende...fast har inte möjlighet att åka ner förns i januari och kan bara stanna till slutet på mars,men blir hyran bara runt 2700/månad skulle ja kunna tänka mig att betala april hyran också..

/Marcus

jag är en av dom 5 som åker ner först (håll utkik efter sverigebussen haha) lärde känna dom som bodde där förra året och har haft många roliga nätter där borta kan jag lova. Ligger i pettneu med busshållplats utanför dörren. Bussarna går ungefär var 20 min om jag inte minns fel.

Tvättmaskin fanns förra året har jag för mig men funkade inte men dom ska ha renoverat saker i huset nu så kan ju hända att det finns annars är det inte långt till web and wash där man kan tvätta. Internet tror jag inte finns men som sagt web and wash haha.

vad du vill veta om sängarna vet jag inte och jag vet ju inte så mkt om dom heller mer än att det är 6 dubbelsängar har jag för mig i olika rum.

M2 vet jag inte ens vad det haha

Annars så är det ett ett hus på 3 våningar med massa rum. Är det nåt mer ni vill veta så är det bara skriva så kan jag kolla med dom som bodde där förra säsongen.

hyran är på 3500€ per månad oavsett hur många som bor där så ju fler desto bättre.

Detdär låter som ett bra boende. Kommer inte kunna åka ner förrens början av januari, men sen stanna hela säsongen så jag är grymt intresserad.

Lite frågor bara: går bussarna på nätterna och hur lång tid tar det att åka med bussen?

Sugen som fan. Skickade mail (felixwahlberg@hotmail.com). Kan komma ner nar som helst.

felix

mcattack: skidbussarna slutar gå runt 5-6 sen får man ta postbuss kostar ca 2 eur. Men sista postbussen in till anton går runt 8 sen är det taxi som gäller kostar 30 eur. Går även att gå tar nån halvtimme kanske längre om man är full.

Jag är Sjukt intersserad av att komma bo hos er... Är 19 bast och maila gärna för mer info och om ni är sugna på att få mej som rumskompis:P

jesperschelin@hotmail.com

hej. vi är ett gäng killar som ska till anton och några kommer i början av december och några i januari. vi är mycket intresserade av att bo med er. vi som kommer i i december kommer i bil. hör av er till callenor@hotmail.com

Tjena! Låter riktigt schysst, skulle passa oss perfekt=)!
Vi är tre (eventuellt fyra) st som är intresserade av att bo med er. Vi kommer ner den 30/ 11 och beräknar att stanna hela säsongen.
Men är de bara preliminärt eller har ni lyckats få tag i boendet?

Ha de fint/ Tomas

Är sjukt intresserad som jag skrev till Hampalot. är i akut behov och låter soft med ett större gäng då jag åker ner själv. skulle helst vilja bo där hela säsongen men om det e fullt skulle jag kunna ta 1 av dom två platserna som är till januari.

hade bäst

Tja är sjukt intreserad åker ner om 8a timmar men har inget boende löst. Vi kan ju hålla kontakten om detta. En go göteborgare på 20..

Som det ser ut nu är alla platser fulla...
men om ni endå skall ta er ner till St Anton får ni komma på besök å parta för fullt med oss ;) Sånt gillas

ses i backen gubbar/damer

Hej Hampalot! Vi är två normala, icke snowblades åkande tjejer som är väldigt intresserade av boende för hela säsongen. Om det dyker upp några lediga platser så hör av dig :)

tjena, vi är 5 killar mellan 18-22 från skåne som söker boende efter den 12/12! addda mig på msn så vi kan snacka mer om de eyermann89@hot... Ha de gött

Hej.. Jag är jätteintresserad. har tänkt söka jobb till säsongens slut. hör gärna av dig!!!

MVH // LandinMeistern!!!

Skriver återigen för att slippa behöva ge ut tråkiga mail till alla glada och trevlia människor

Alla Plaser är slut så att kontakta oss för närvarande om boende är bara slöseri med tid för er själva och för oss..

Mvh Peter

Tjena när finns rummet tillgängligt? Jag är en kille på 19 år som är sjukt sugen på att dra ner till st anton nu när som helst för att söka jobb och då kunna stanna sesongen ut. Jag har 2 polare som åker ner 17:e dec och som har boende dom 2 första veckorna men det har inte jag. hade vart grymt att det finns plats kvar!
Åker bräda och gillar att festa :) Är riktigt intresserad! hade bra

Mvh anton

här e min msn t_o_n_t_o_n_@hotmail.com

allå.. e en glad göteborgare på 20 år.. har boende fram till 2:a jan skulle va sjukt intreserad men som jag ser så e d fullt förtillfället men om d skulle dyka upp nån plats så hör gärna av dej till agrenius@hotmail.com

mvh rikard

Hej! Har ni hittat några än? Annars e jag o mina 4 tjejkompisar sjukt sugna på att dela med er! 2 av oss är nere nu o skulle kunna komma förbi när som hellst o kolla lägenheten o vi andra kommer den 6 jan. Det hade varit toppen om vi kunde bo med er! Vi ska stanna hela säsongen.
Hör av dig till mig! +46704061046 eller maila: linnclaar@hotmail.com
Tack! MVH/Linn

Hej! Ser att det är många intresserade.. Jag och en tjejkompis är väldigt sugna på att åka ner och undrar om det fortfarande finns platser kvar?? Hör gärna av er på mando_amanda@hotmail.com.

Tackar! MVH Amanda

Hej! verkar som om ni redan fått en del svar... men men, jag är en ensam tjej som tänkte sticka ner nu så fort som möjligt (har precis kommit hem från asien...) vill bara ha någonstans att ta vägen, sen kommer jag! finns det någon plats i huset? jag stannar gärna länge, men om det inte finns plats är jag glad om jag hade kunnat få bo där tills jag hittat något annat. vill bara komma iväg!
jätteglad för svar, gärna så fort som möjligt. skriv gärna på mailen, elin_sandberg89@hotmail.com

Är också intresserad om det finns nån plats kvar! Har precis hoppat av Chalmers och är ute i sista minuten. Maila gärna på matildanyman_89@hotmail.com

Är också intresserad om det finns nån plats kvar! Har precis hoppat av Chalmers och är ute i sista minuten. Maila gärna på matildanyman_89@hotmail.com

Hejsan!
Om ni fortfarande har två sängar kvar, skulle jag och en kompis gärna hyra dem från typ 15e feb och en av oss stannar 2 veckor, den andra sesongen ut om hon hittar jobba.
Vad skulle 2 veckor kosta?
/Johanna

Tja!
2 pers från Varberg som åker ner för resten av säsongen till helgen! Finns det ngr platser kvar?? Hör av er!!

Tillbaka
Topp