Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du missltolkade vad jag menade , har ändrat nudouble-G sa:utan stugs flyger man inte alls, studsmattor är till för att studsa på...
130cm?Lab-teneighty sa:jag har en . de är dom där med grönt kantskydd va? jag köpte en för 4 veckor sen , sätter dubbelfront utan dubbel studs, de e sjukt bra studs, man flyger lätt 130 cm ! asbra köp, bred och lång som fan ;D bredaste rektangulära jag sett ! köp den ! sätter backflip på första studset och det blir öveerslag
De hoppar man ju flat på backen.. :sLab-teneighty sa:jag har en . de är dom där med grönt kantskydd va? jag köpte en för 4 veckor sen , sätter dubbelfront utan dubbel studs, de e sjukt bra studs, man flyger lätt 130 cm ! asbra köp, bred och lång som fan ;D bredaste rektangulära jag sett ! köp den ! sätter backflip på första studset och det blir öveerslag
Ja men är han 10år och väger 34kg så flyger man inte så mycket högre^^linder sa:130cm?Lab-teneighty sa:jag har en . de är dom där med grönt kantskydd va? jag köpte en för 4 veckor sen , sätter dubbelfront utan dubbel studs, de e sjukt bra studs, man flyger lätt 130 cm ! asbra köp, bred och lång som fan ;D bredaste rektangulära jag sett ! köp den ! sätter backflip på första studset och det blir öveerslag
Det hoppade jag på våran gamla runda asdåliga rusta :P
sant sant, men då får han inte heller ha konto på freerideFilleJ sa:Ja men är han 10år och väger 34kg så flyger man inte så mycket högre^^linder sa:130cm?Lab-teneighty sa:jag har en . de är dom där med grönt kantskydd va? jag köpte en för 4 veckor sen , sätter dubbelfront utan dubbel studs, de e sjukt bra studs, man flyger lätt 130 cm ! asbra köp, bred och lång som fan ;D bredaste rektangulära jag sett ! köp den ! sätter backflip på första studset och det blir öveerslag
Det hoppade jag på våran gamla runda asdåliga rusta :P