ryggsäck fråga

ryggsäck fråga
Wow verkar riktigt stabil. Dock rätt stor, 36l, men det verkar som att den samtidigt kan bli rätt kompakt om man bara har lite grejer i den. Har du sett den IRL?

ryggsäck fråga
Så länge en ryggsäck bara har fina komprissions möjligheter så gör det inget enligt min mening om den är stor. Den där verkade ju ha perfekta.
Själv kör jag med en mammut Extrem 45liter och den är okej, men skulle varit bättre möjlighet att fästa spade och sond utvändigt annars är den bra. Skönt om du en dag vill ha mer grejer ut så begränsas du ej av ryggan. Samtidigt så har den grymma justeringsmöjligheter och kan komprimeras till behändig storlek.

ryggsäck fråga
Det viktigaste när du köper väska enligt mig är att allting ska kunnas rymma i väskan o inte massa spännen utanför jag vill ah spaden o alla andra prylar täckta. Det andra är att det ska gå fort att spännna fast brädan/skidorna o att det ska vara bekvämt att bära.

Denna väska verkar riktigt bra då den inte har för mkt spännen som fladdrar o verkar vara stor i storleken. Så ska du gå på tur mycket så är den nog perfekt men annars om du endast kommer använda den till att förvara saker i o inte säkerhetsatriklar så skulle jag nog välja en mindre men i samma modell!

ryggsäck fråga
Om coombs har vart med och designat måste den ju vara bra, storleken är ju perfekt om det finns bra möjligheter att fästa lite utanpå när man vill ha mycket och bra möjlöigheter att komprimera när man vill ha lite.

Tillbaka
Topp