D
Deleted member 80259
Guest
Rymdraket
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var jag med eller? Minns att jag också suttit i ventrilo och väntat in lyft med nån från freeride hahaVictors sa:kommer ihåg för väldigt längesedan (2-3 år) när jag och jeppenator satt uppe i ventrilo och väntade in ett lyft kl 1-2 på natten. det var tider det!
Vet att du var med men det var bara jag och jesper under de lyftet. Minns att jag spelade upp Michael Jackson - beat it i micen så blev du sur o körde någon form av utskällning som löd, "men du att spela upp musik i micen, de går liksom inte. fattaru?"felix sa:Var jag med eller? Minns att jag också suttit i ventrilo och väntat in lyft med nån från freeride hahaVictors sa:kommer ihåg för väldigt längesedan (2-3 år) när jag och jeppenator satt uppe i ventrilo och väntade in ett lyft kl 1-2 på natten. det var tider det!
ja pnntus, kanske det men det gäller att alla är redo.
Förresten, nån som har marers nummer? han har gått offline, mitt i stormen!
hahaha xDVictors sa:Vet att du var med men det var bara jag och jesper under de lyftet. Minns att jag spelade upp Michael Jackson - beat it i micen så blev du sur o körde någon form av utskällning som löd, "men du att spela upp musik i micen, de går liksom inte. fattaru?"felix sa:Var jag med eller? Minns att jag också suttit i ventrilo och väntat in lyft med nån från freeride hahaVictors sa:kommer ihåg för väldigt längesedan (2-3 år) när jag och jeppenator satt uppe i ventrilo och väntade in ett lyft kl 1-2 på natten. det var tider det!
bara så ni vet allihopa så var jag också med men jag somnade några timmar innnan eftersom uppskjutet blev uppskjutet (!)Victors sa:Vet att du var med men det var bara jag och jesper under de lyftet. Minns att jag spelade upp Michael Jackson - beat it i micen så blev du sur o körde någon form av utskällning som löd, "men du att spela upp musik i micen, de går liksom inte. fattaru?"felix sa:Var jag med eller? Minns att jag också suttit i ventrilo och väntat in lyft med nån från freeride hahaVictors sa:kommer ihåg för väldigt längesedan (2-3 år) när jag och jeppenator satt uppe i ventrilo och väntade in ett lyft kl 1-2 på natten. det var tider det!
Nästan som att köra Volvo...Victors sa:Älskar ljudet av motorerna som går på fullt ös och all eld som sprutar!
marer nås bara på kortvågsfrekvenser över intercomen har jag hört.felix sa:Förresten, nån som har marers nummer? han har gått offline, mitt i stormen!
jibbkrille sa:fan ja missa