Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja där ute. vi e två grabbar som ska ned till s:t anton i mitten på november... undrar bara om de e någon som möjligtvis vill fylla upp en bil eller två...?? micke _nr__1@hotmail.com
vi e tre killar som me ska dra ner t anton runt den 15 nov. tänkte me bila ner men d e inte spikat än. d e inte så att ni sitter inne på en minivan me plats för oss me=)?