S:T Anton !

P3lle

Ny medlem
S:T Anton !
Jag plus en eller två till ska ner i slutet av december ! kommer bli det galnaste EVER !

VEm ska mer ner? Vi behöver ett ställe att bo på.. hör av er om ni vet nått om boende eller jobb, eller vill dela boende.


Vi Svenskar som ska sässonga i ST Anton -05-06 ska bli ett grymt crew där nere !


Hör av er alla !
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp