Så blir vädret i oktober!

FAAAn de var ju inte alls bra :S

SMHI: Oktober blir varmare än normalt
Brittsommar i stora delar av landet
Har du köpt ny vinterjacka? Låt den hänga kvar i garderoben ett tag till.

SMHI:s unika oktoberprognos lovar en mild höst. På vissa håll i landet blir det upp till fem grader varmare än normalt.

Högtrycket du saknade i somras kan komma nu i stället. Enligt SMHI ser oktober ut att bli varmare och torrare än normalt.

– Det blir högtrycksbetonat väder i stora delar av landet, säger meteorologen Lisa Frost till aftonbladet.se.

Månaden inleds med ganska ostadigt väder och växlande molnighet i hela landet. Men efter bara några dagar växer sig högtrycksryggen in över Mellansverige och sprids i hela landet.

DOM SNACKAR man kan göra en säker väderprognos till imorgon, övermorgon sisådär, och om en månad kan EXAKT VAD SOM HELST HÄNDA.
Minns ni viner 05/06 när det snöade den 25 oktober i stockholm?
just det, smhi a att det skulle vara 7 plusgrader.
Smhi snackar bara en massa rappakalja och de kan inte göra en månads prognos.

Det enda som som finns i smhi är vinterhatare som försöker fly från från snön och frusna sjöar.
Tro inte vad smhi säger för att det stämmer så sällan.

Jag har sagt vad jag tycker, säg ert, för att jag pallar inte att bry mig något mer om smhis konstiga månadsprognoser.

peace.

Senast ändrad:
oktober är väl ändå lite tidigt att hoppas på snö ändå, och oktober ska ändå bara vara varmare än normalt, blir väl en äcklig sopvinter igen i år

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp