så jävla fult me ghetto!

• Trådstartare Trådstartare frittjoff
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
F

frittjoff

Guest
så jävla fult me ghetto!
ere bara ja som tycker att ghetto me stora t-shirtar å 4bi9 killin'it osv e så JÄVLA FULT!!!! ajuste bandana å att man har glajjorna under helmeten ! FFS

så jävla fult me ghetto!
Kul att du vill dela med av dina åsikter, det är ju yttrandefrihet i Sverige så man får passa på även ifall folk skiter fullständigt i dig.

så jävla fult me ghetto!
slår vad om att nästan 100 % av dom här på freeride inte tycker det är FULT!.

så jävla fult me ghetto!
vet det e ju de som e gejjen !! asså hajjar inte va som e de colla me de !?!?!
snälla förklara nu den som e sjukt ghetto å vet sånt där!

så jävla fult me ghetto!
jag har inte sagt att jag kan det, inte heller att du har fel, undrar bara varför du är så grinig, har du haft en dålig dag kanske? :)

så jävla fult me ghetto!
Nödvändig tråd! Alla har olika smak.

Kan inte freeride varna eller banna folk som lägger ut så här meningslösa inlägg som knappt går att läsa?

så jävla fult me ghetto!
peri sa:
vet det e ju de som e gejjen !! asså hajjar inte va som e de colla me de !?!?!
snälla förklara nu den som e sjukt ghetto å vet sånt där!
Om man kommer från slummen (som jag och 50 cent) så blir man automatiskt ghetto-gangster.

Peace out!

så jävla fult me ghetto!
alla kanske tycker det är snyggt, skönt? det spelar väl inte dig nån roll?

så jävla fult me ghetto!
så jävla fult me ghetto! peri, jag stödjer dig fullt ut! jag tycker vi på något sätt ska utforma en stil som alla ska hålla, en storlek, en färg, en form, och personerna ska utformas, stilrent och perfekt!

Senast ändrad:
så jävla fult me ghetto!
håller med trådskaparen. Okej att man har baggy clothes och lyssnar på rap osv men inte att man åker runt och leker någon gangster från ghetton i USA då har det gått för långt. Det jag syftar på är beteendet och inte vad man har på sig.

Senast ändrad:
så jävla fult me ghetto!
asså grejjen e ju att nån sa att alla har sin egen stil men de fins ingen egen stil på denna hemsida alla e ghetto kan inte nån komma me nå nytt!?!!?!??!?!?!? artartds lär e 180

så jävla fult me ghetto!
frittjoff sa:
ere bara ja som tycker att ghetto me stora t-shirtar å 4bi9 killin'it osv e så JÄVLA FULT!!!! ajuste bandana å att man har glajjorna under helmeten ! FFS
håller inte med till fullo men jag tycker att det har blivit jävligt ut tjatat och gått till överdrift.

så jävla fult me ghetto!
vad har du för stil som är så jävla ball då ?

så jävla fult me ghetto!
hoppas verkligen inte att du är 24år på riktigt, då är du den minst utvecklade 24åringen jag någonsin sett. Du har din åsikt, okej kul att du lägger ut ett inlägg om vad du tycker. Jag tror att ungefär 98% av alla här på FR skiter fullständigt i det du säger.

så jävla fult me ghetto!
frittjoff sa:
btw de här e inte min riktiga freeride ^^
ja vet att ja kmr bli hatad på detta acc
dude varför göra en ny fr acc?
våga stå för det du säger och och använd ditt "normala" acc !

Senast ändrad:
så jävla fult me ghetto!
men asså tänk er gå till skolan med xxxxxxxxxxxllllllll t-shirt å 2 stavar å lossas att dom e 2 pistoler å ta på sig en cykelhjälm å sätt goggels under dom å ba " whattzzuuppppp my nighhhaaaaaa ja kan gör late 180 jao !!!!!"

så jävla fult me ghetto!
Det är tur att hela baggy grejen kom till skidåkningen, ser så jävla töntigt ut me tightpants o skidor. Baggy all day

så jävla fult me ghetto!
Det är just vid denna tidpunkt som HH kommer inte och äger Fittjoff med en superkommentar! :)

så jävla fult me ghetto!
frittjoff sa:
men asså tänk er gå till skolan med xxxxxxxxxxxllllllll t-shirt å 2 stavar å lossas att dom e 2 pistoler å ta på sig en cykelhjälm å sätt goggels under dom å ba " whattzzuuppppp my nighhhaaaaaa ja kan gör late 180 jao !!!!!"
har du sett nån som gått till skolan med xxxxxxxxxllllllll t-shirt ?

så jävla fult me ghetto!
sug era ass artards börja me nå nytt

så jävla fult me ghetto!
frittjoff sa:
ASKOOLT!

så jävla fult me ghetto!
frittjoff sa:
hahahah xxxxxxxxxxxllllllll tshirts är sweet, men vemfan går med stavar till skolan?

så jävla fult me ghetto!
frittjoff sa:
de skulle va aascoolt

så jävla fult me ghetto!
finns typ 100000000 sånna här trådar. dom som vill vara tighta å äckliga får vara de . och dom som vill ha stora kläder får ha de. man väljer själv.

så jävla fult me ghetto!
jag tycker nått mitt emellan är snyggast;)

så jävla fult me ghetto!
haha, man kör väll i vad man själv tkr är cleant..

Stora tees är skönt och schnyggt, googlarna utanför hjälmen känns rätt gay.
Utan bandana fryser jag om halsen :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp